4 سال پیش 762
سپهر ملک زاده

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 11 مهر 1398 توسط سپهر ملک زاده نوشته شده است

منصوریان: دربی اصفهان بسیار با کیفت‌ تر از دربی تهران است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کار فنی شهرآورد اصفهان بسیار بالاتر از تهران است. تیم‌ ها فقط فوتبال بازی می‌کنند و بعد از آن همه اتفاقات تمام می‌شود و دشمنی یک دهه با یکدیگر ندارند و فوتبال را با تمام وجود بازی می‌کنند.

به گزارش فوتفان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: درگذشت جعفر کاشانی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس را تسلیت می گویم تمام ضایعه را به تمام ورزشی‌ها و جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌کنم  امیدوارم به جوانان یاد دهیم که بزرگترها احترام بگذارند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد:فردا بازی قشنگی را فوتبال ایران و اصفهان خواهد دید. تفکرات امیر قلعه نویی را می دانم به فوتبال هجومی علاقه زیادی دارد عملکرد آنها بسیار خوب بوده است و در صدر جدول هستند در سال جدید عملکردمان خیلی خوب بود اما اما در کسب امتیاز آنقدر که از نظر فنی خوب بوده ایم امتیاز کسب نکردیم.

وی تصریح کرد: سپاهان آماده است تا نهایت استفاده را از میزبانی ببیند از لحاظ روحی و بدنی آماده هستیم؛ درآمد خوبی در جام حذفی داشتیم و اولین بار در جم پیروزی کسب کردیم که می‌توانم از طرف خودم قول میدهم که بازی خوبی را ببینیم.

منصوریان بیان داشت: دربی اصفهان بهتر از دربی سرخابی هاست که سال‌ها در آن بازی کردم؛ در مورد اسماعیلی‌فر  هم باید بگویم که این بازیکن در حال حاضر بازیکن ما است فضای مجازی نمی‌گذارد فوتبال ما پیشرفت کنند.


سرمربی ذوب‌آهن در خصوص گل نخوردن سپاهان گفت: تا کنون در لیگ برتر جلو نیفتاده‌ام در بازی با سایپا این اتفاق را تجربه کردیم که بعد از اخراج بازیکنمان جریان بازی تغیر کرد باید ببینیم اگر جلو بیفتیم چه عملکردی از نظر فنی خواهیم داشت امیدوارم فردا این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: البته این کار خیلی سخت خواهد بود سپاهان تاکنون گل نخورده یعنی خط دفاع خیلی خوبی دارد، اما خلعتبری نشان داد وقتی به زمین می‌آید بدون در نظر داشتن سن و سالش دود از کنده بلند می‌شود و از کنده خلعتبری و حدادی‌فر دود بلند می‌شود خبر خیلی خوب برای ما در بازی با پارس جم حضور پهلوان بود و من را خیلی امیدوار کرده است و یکی از ستون‌های تیم در بازی‌های اخیر خواهد بود این بازیکن فوق العاده خوب است.

منصوریان اظهار داشت: یا ما مشکل داریم که وی را ستاره می‌بینیم یا بقیه که به وی بازی نمی دادند پهلوان قابلیت بالایی دارد و قابلیت حضور در تیم ملی را در چند ماه آینده دارد عملکرد خلعتبری راضی هستم و احتمالا به عنوان جایگزین وارد زمین می‌شود اما می‌تواند تعویض طلایی باشد در جام حذفی با مس کرمان بازی خواهیم کرد و از اول آن‌ها را در ترکیب قرار خواهیم داد بازیکن محروم و مصدوم برای بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: کار فنی شهرآورد اصفهان بسیار بالاتر از تهران است تیم‌ها فقط فوتبال بازی می‌کنند شهرآورد را بازی می‌کنند و بعد از آن همه اتفاقات تمام می‌شود و دشمنی یک دهه با یکدیگر ندارند و فوتبال را با تمام وجود بازی می‌کنند اما از فردای آن روز همه رقیب آن‌ها هستند جز همشهری خودشان.

وی اظهار داشت: این نکته بارزی است که باعث شده اصفهان به قطب دوم فوتبال ایران تبدیل شود رسانه ها هر هفته از تیم هایشان حمایت می‌کنند از سپاهان بیشترین حمایت می‌شود زیرا هواداران بیشتری دارد؛ اما این اتفاق در تهران رخ نداده به جز این که در سال ۷۴ در جام باشگاه‌های آسیا این اتفاق رخ داد که هواداران از هر دو تیم حمایت کردند؛ همچنین در اصفهان به تیم‌های سپاهان و به آن احترام می گذارند و از طرف دیگر بازتاب خبری شهر و اصفهان به تهران کمتر است و در نتیجه حواشی کمتری نیز دارد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text