4 سال پیش 1431
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

اگر جواب قانع‌کننده‌ای ندارید پس بهتر است سکوت کنید!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اهالی فهیم فوتبال می‌دانند که دیدار استقلال - سپاهان چرا لغو شد و آقایان بهتر است اگر جواب قانع‌کننده‌ای ندارند، سکوت کنند.

اگر جواب قانع‌کننده‌ای ندارید پس بهتر است سکوت کنید!

به گزارش فوتفان، حسین قدوسی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال که مدعی شده است پرسپولیس باید به لیگ آزادگان سقوط می‌کرد، اظهار داشت: این ادبیات دور از شأن باشگاه استقلال و اخلاق است. آقای انصاری‌فرد اظهاراتی همراه با اسناد را در یک برنامه تلویزیونی داشت که بهتر بود پاسخ این اظهارات را مدیرعامل باشگاه استقلال همراه با سند و مدرک می‌داد. ضمن اینکه خطاب آقای انصاری‌فرد به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و استانداری بود. او از مسئولان مربوطه خواست به طور شفاف پاسخ دهند که چرا دیدار استقلال - سپاهان در جام حذفی از چهار روز قبل به دلیل آلودگی هوا لغو شد، اما بازی پرسپولیس - نساجی مازندران در شرایطی به دلیل آلودگی لغو شد که تا ظهر بازی هیچ چیز مشخص نبود و تیم‌ها در هتل بودند. خیلی واضح است که دیدار استقلال و سپاهان به خاطر حضور مهدی قائدی، محمد محبی و امید نورافکن در اردوی تیم امید لغو شد و این خلاف قانون است. از این جهت که اگر دو تیم هر کدام سه ملی‌پوش در اردوی تیم ملی داشتند باید مسابقه را لغو می‌کردند.

وی در ادامه افزود: استانداری تهران و کمیته اضطراری آلودگی هوا ساعت‌ها هواداران پرسپولیس و نساجی را معطل گذاشتند تا اینکه چند ساعت مانده به بازی این مسابقه را لغو کردند، اما در فاصله چهار روز مانده به مسابقه استقلال و سپاهان اینقدر سریع تصمیم‌گیری شد. آقای انصاری‌فرد از آنها خواسته در مورد این تصمیم خود پاسخگو باشند. خود فدراسیون اعلام کرده بود که چنانچه بازیکنان ملی‌پوش این دو تیم در اردوی تیم امید حضور پیدا نکنند محروم خواهند شد، اما به یکباره اعلام می‌شود بازی به خاطر آلودگی لغو شده است. این دقیقاً همان تبعیض‌هایی است که آقای انصاری‌فرد به آن اشاره کرده است. مدیریت باشگاه پرسپولیس در این مصاحبه و همچنین مصاحبه‌های قبلی خود با سند و دلیل حرف زده است و آقایان هم بهتر است  به همین شکل صحبت کنند. اگر هم جواب قانع‌کننده ندارند اعلام کنند که پاسخی نداریم و حق با انصاری‌فرد است. اتفاقاً افرادی که دنبال جمع کردن لایک و فالوور هستند این‌گونه جواب می‌دهند، نه مدیری که حرف‌هایش با سند و دلیل است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره اضافه کرد: این همه اتهام حمایت از پرسپولیس زده شده است و افراد مختلف علیه این باشگاه بزرگ مصاحبه کرده‌اند، آنهم برای فرافکنی و اینکه ناکارآمدی‌ها و ناکامی‌های خودشان را توجیه کنند، اما متأسفانه هیچ برخوردی با این افراد نشده است. تأکید می‌کنم صحبت‌های انصاری‌فرد به صورت مستند و با دلیل بوده و هر کسی جواب داده است صرفاً خواسته اظهارنظری کرده باشد، دریغ از یک دلیل و سند که برای اهالی فوتبال قانع‌کننده باشد. اگر حرفی برای گفتن ندارید بهتر است سکوت کنید نه اینکه ادبیات توهین‌آمیز و به دور از ادب و شأن باشگاه استقلال به کار ببرید. ادبیات فالوورگیری ادبیات شماست نه ادبیات مدیرعاملی که با دلیل و مدرک حرف زده است. تمام اهالی فهیم فوتبال می‌دانند که دیدار استقلال - سپاهان به چه دلیل لغو شده است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text