4 سال پیش 1423
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

با شروع پنجره زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر تیم‌های مختلف فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند.

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایلنا، بر اساس اعلام سازمان لیگ، زمان نقل و انتقالات زمستانی برای تیم های لیگ برتری از 26 آذر تا 23 دی خواهد بود و این زمان بر اساس بازی های معوقه لیگ برتر تنظیم شده است. نقل و انتقالات روز سوم بهمن به پایان می‌رسد.

طبق آئین نامه نقل و انتقالات هر باشگاه در نیم فصل در صورتیکه فهرستش جای خالی داشته باشد می تواند حداکثر ۶6 بازیکن جذب کند. البته باشگاه ها می‌توانند به هر تعداد بازیکن که بخواهند از فهرست خود خارج کنند اما حداکثر 6 بازیکن می توانند مبادله یا جذب کنند.

از سویی دیگر باشگاه هایی که بازیکنانشان دچار مصدومیت شدید شده باشند و تا پایان فصل قادر به بازی نباشند می‌توانند با خارج کردن این نفرات از فهرست خود بازیکنان جدیدی جذب کنند. به این ترتیب اگر 2 بازیکن از فهرست به این شکل خارج شود به غیر از 6 بازیکن سهمیه‌ای می تواند دو بازیکن سهمیه پزشکی نیز جذب نماید و این باشگاه حق جذب 8 بازیکن را خواهد داشت.

با اخبار و حواشی نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران همراه ما باشید:

 

شنبه 30 آذر

* با تایید باشگاه گل‌گهر، مذاکرات این باشگاه سیرجانی با آیاندا پاتوسی، هافبک سابق استقلال شروع شده و بعید نیست وی به زودی برای قرارداد راهی ایران شود.

* پارس جنوبی جم، تراکتورسازی تبریز، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال تهران و پرسپولیس با حکم کمیته انضباطی از حضور در نقل و انتقالات محروم شدند.

* از منصور ابراهیم‌زاده به عنوان گزینه جدی هدایت ذوب آهن یاد می‌شود، قرار است کربکندی به عنوان مدیرفنی و رجب‌زاده به عنوان دستیار اول در کنار وی فعالیت کنند.

 

جمعه 29 آذر

* سه بازیکن ذوب آهن یعنی دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری به دنبال جدایی از این باشگاه و دریافت رضایت‌نامه هستند.

* باشگاه استقلال هم به جمع مشتریان پژمان منتظری اضافه شد و به دنبال بازگرداندن مدافع سابق خودش است. منتظری پیش از این با سپاهان به توافقات اولیه رسیده بود.

 

پنجشنبه 28 آذر

* مذاکرات تراکتور با دانیال اسماعیلی‌فر جدی‌تر شده و این باشگاه به دنبال بازگرداندن وی به تبریز است.

 

چهارشنبه 27 آذر

* ویلفرد بونی، مهاجم 31 ساله ساحل عاجی با سابقه حضور در تیم‌های منچستر سیتی و سوانسی مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

* پژمان منتظری با سپاهان به توافق رسید و برای دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه الخریطیات به قطر سفر می‌کند و در بازگشت به اصفهان می‌رود تا قراردادش را امضا کند.

* باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد با دانیال اسماعیلی‌فر به وی ارائه داده تا مانع جدایی او شود. وی پیشنهاداتی از تراکتور، استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارد.

* سپاهانی‌ها قصد دارند امید عالیشاه، بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس را در پنجره زمستانی به خدمت بگیرند.

* رحمان رضایی به عنوان گزینه جدی پارس جم برای هدایت این تیم و جانشینی فراز کمالوند است.

 

سه‌شنبه 26 آذر

* نیل یداللهی، مدافع چپ ایرانی الاصل که در انگلیس فوتبال بازی می‌کند به زودی در ترکیه با زنوزی دیدار خواهد کرد تا برای پیوستن به تراکتور با وی مذاکره کند.

* ابراهیم توره، مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس با پیشنهاد جدی از تراکتور روبرو شده و در آستانه پیوستن به این تیم است.

* باشگاه ماشین‌سازی قصد دارد یک مهاجم خارجی جذب کند ولی پیش از آن باید مشکل پنجره نقل و انتقالاتی خود را که به دلیل شکایت لوسیانو پریرا بسته شده است برطرف کنند.

* پنج بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود طبق قانون می‌توانند قرارداد خود را فسخ کرده و جدا شوند.

* باشگاه سپاهان برای تقویت خط دفاع خود به دنبال جذب پژمان منتظری، مدافع سابق استقلال است.

* ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع تراکتور به صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به تیم شاهین پیوست.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text