4 سال پیش 1355
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

معاون جدید استقلال: استقلال قابلیت قهرمانی دارد

بهرام امیری گفت: همه تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم. این تیمی که من از استقلال دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود.

معاون جدید استقلال: استقلال قابلیت قهرمانی دارد

به گزارش فوتفان، بهرام امیری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره انتصابش به عنوان مشاور اسماعیل خلیل‌زاده گفت: بنده ۲۰ سال است که با آقای خلیل‌زاده دوست هستم. این دوستی چه در داخل و چه در خارج از کشور وجود داشته و ایشان از استقلالی‌های قدیمی است. آقای خلیل‌زاده وقتی مسئولیتی در استقلال نداشت به استقلال کمک می‌کرد. ایشان از بنده خواست با توجه به تجربیات من و دوستی قدیمی‌مان به استقلال بیایم و من هم به عنوان یک استقلالی اطاعت کردم.

وی درباره آینده استقلال با توجه تغییرات اخیر، اظهار کرد: من از سال ۶۹ در کنار این باشگاه بوده‌ام و با مدیران مختلف کار کرده‌ام و تا حدود ۴ سال پیش در استقلال بودم. آقای خلیل زاده به من لطف داشتند و من در کنار سایر دوستان که در آینده قرار است به باشگاه اضافه شوند، همه تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم. این تیمی که من از استقلال دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text