4 سال پیش 1424
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

باشگاه پرسپولیس: به جای پاسخ به انصاری‌فرد توهین می‌کنند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان پاسخی به اظهارات مدیرعامل باشگاه ما ندارند و به جای آن با کلمات بازی کرده و توهین می‌کنند.

باشگاه پرسپولیس: به جای پاسخ به انصاری‌فرد توهین می‌کنند

 به گزارش فوتفان، حسین قدوسی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال و صحبت‌هایی که علیه محمدحسن انصاری‌فرد مطرح شده،‌ اظهار داشت: انجام این مصاحبه با این ادبیات توهین‌آمیز واقعا جای تأسف دارد. آقای انصاری‌فرد اظهاراتی درباره غیرقانونی بودن لغو استقلال و سپاهان مطرح کرد و فقط منتظر پاسخ است. همه می‌دانند که این بازی چطور لغو شد. از طرف دیگر در روز بازی پرسپولیس و نساجی و چند ساعت مانده به رفتن به ورزشگاه، اعلام کردند بازی ما با این تیم لغو شده و این در حالی است که برای هتل هزینه کرده بودیم که هواداران سردرگم بودند. حتی هواداران نساجی در راه آمدن به تهران بودند که اعلام شد این بازی لغو شده است. 

وی ادامه داد: حالا چطور می‌شود که چهار روز قبل از بازی استقلال و سپاهان این بازی لغو می‌شود؟ آقای انصاری‌فرد با مطرح کردن این صحبت‌ها خواستار پاسخگویی است، اما آقایان با چیدن کلمات کنار هم فقط توهین می‌کنند. اگر پاسخی دارید که ندارید، آن را ارائه کنید و دیگر نیاز به بازی با کلمات نیست. چرا باید این همه تبعیض وجود داشته باشد؟ این تبعیض‌ها نشان‌دهنده همان حرف‌های قبلی آقای انصاری‌فرد است. در پی همین تفاوت‌ها و تعویض‌ها، برخی دیگر از تیم‌ها منتفع می‌شوند، اما کسی پاسخی به صحبت‌های آقای انصاری‌فرد نداد و فقط علیه او مصاحبه کردند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: محرومیت چند جلسه‌ای شجاع خلیل‌زاده، محرومیت تماشاگران پرسپولیس، محرومیت سنگین برای فرشاد احمدزاده و... همگی مصداق‌هایی بود که آقای انصاری‌فرد آن را مطرح کرد. در خصوص تیم‌های دیگر چه رفتاری انجام شد؟ بارها تخلفات خیلی زیاد و حرف‌های تند و فاجعه‌باری مطرح شد، اما هیچ‌یک از آنها محروم نشدند. یک نفر نمی‌تواند بگوید که حرف‌های آقای انصاری‌فرد غیرمنطقی است و آقایان بهتر است به جای فرافکنی و توهین، پاسخی به اظهارات او بدهند. اتفاقاً باشگاه‌های دیگر مدام در خصوص پرسپولیس حرف می‌زنند و آنها هستند که اتهام مهندسی لیگ را بدون یک مستند مطرح کردند. 

قدوسی افزود: چه پیش از این چه حالا، پرسپولیس بارها در چینش بازی‌ها، بلیط‌فروشی و موارد دیگر متضرر شده، اما یک نفر نمی‌تواند بگوید حرف‌های آقای انصاری‌فرد غیرمنطقی است. یک تیم یک ملی‌پوش و تیم دیگر دو ملی‌پوش در تیم امید دارند، اما با تهدید بازی آنها لغو شد و این در حالی است که طبق قانون، بازی‌های تیمی لغو می‌شود که 3 ملی‌پوش به بالا داشته باشد. جالب است که الان بحث آلودگی هوا را مطرح کردند و این در حالی است که سازمان هواشناسی هم نمی‌تواند اینقدر دقیق از چهار روز قبل آلودگی هوا را مطرح کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما امیدواریم که استانداری و کمیته اضطرار در این باره به ما پاسخ بدهند. آقایان خیلی راحت معادله تیم امید را به بهانه آلودگی حل کردند و در حق پرسپولیس اجحاف شد. آقایان پاسخی ندارند و به جای آن توهین می‌کنند تا فرهنگ خودشان را نشان دهند که این مسئله جای تأسف دارد. اعتراض آقای انصاری‌فرد کاملاً مشخص است و حالا که پاسخی ندارید، بهتر است مؤدبانه دست‌هایتان را به نشانه تسلیم بالا ببرید.

وی درباره اینکه انصاری‌فرد به دنبال لایک و فالوور است گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال این مسائل نیست. او مستند و با سند حرف زده اما این شما هستید که با چیدن کلمات کنار هم و بازی با الفاظ به دنبال به به و چه چه دیگران و لایک گرفتن هستید. اگر پاسخی دارید مستند حرف بزنید. واقعا این ادبیات دور از شان باشگاه استقلال است.

قدوسی در خصوص ادعای مدیر رسانه‌ای استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیس باید در لیگ دسته اول بازی کند، ادامه داد: حرف در این باره زیاد است اما ما نمی‌خواهیم رفتار مشابه آقایان را داشته باشیم. ورود به این موضوع دور از شان باشگاه پرسپولیس است و این ادبیات و توهین‌ها برای این است که سندی برای ادعاهای خود ندارند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text