4 سال پیش 1437
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

انصاری: به حاشیه‌ها توجه کنیم، تمامی ندارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم است تمرکز کامل داشته باشیم و از تیم تا هواداران نباید به حواشی توجه کنند، چون حاشیه تمامی ندارد.

انصاری: به حاشیه‌ها توجه کنیم، تمامی ندارد

به گزارش فوتفان، محمد انصاری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خدا را شکر، تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. در آخرین بازی هم با تلاش همه تیم سه امتیاز را کسب کردیم تا روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم. این سه امتیاز برای این که در کورس باشیم سرنوشت ساز بود. البته باید تلاش را بیشتر کنیم تا این روند ادامه پیدا کند.

وی درباره جای خالی امتیازاتی که در ابتدای فصل از دست رفت و تاثیر قرعه روی این مساله ادامه داد: دو مساله کلی وجود داشت. یکی اینکه به حکم قرعه، بازی‌های ابتدایی سنگین و با حریفان رودررو بود، دیگر این که تغییرات داشتیم و کمی زمان لازم بود تا هماهنگی لازم ایجاد شود و خواسته‌های سرمربی به اجرا در آید. فکر می‌کنم الان شرایط خوبی داریم و با وجود این مسائل الان بدون اختلاف امتیاز برای صدرنشینی رقابت داریم.

مدافع سرخپوشان درباره رقابتی که در تیم وجود دارد و شرایط متفاوت با ابتدای فصل گذشته، خاطرنشان کرد: همه دقت کرده‌اند که ما امسال 23، 24 بازیکن خوب داریم. واقعا تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی نیست. دیدید که در دربی هم یک بازیکن مثل عبدی که هیچکس فکرش را نمی‌کرد، آمد و گل زد. الان این فکر در تیم وجود دارد که پیروزی تیم و خوشحالی هواداران در اولویت است. هر مساله دیگری باید در سایه این مساله دنبال شود. تفکر بچه‌ها این است که اول باید نتیجه بگیریم و رقابت بعد از نتیجه گرفتن مورد توجه است.

انصاری درباره شروع نیم فصل دوم و همان قرعه سنگین بازی‌های ابتدایی اضافه کرد: واقعا همه بازی‌ها سخت است ولی به هر حال بازی‌های رودررو با رقبای مستقیم سنگین‌تر هستند. فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم ولی نیم فصل دوم، همیشه سخت‌تر است. تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت بهتری دارند. مهم است آمادگی بیشتری داشته باشید. باید اشتباهات را کم کرد و این نیاز به تمرکز بیشتر دارد. باید این تمرکز را بیشتر کنیم، به ویژه که لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود.

مدافع پرسپولیس درباره قرعه سرخپوشان در لیگ قهرمانان تصریح کرد: در آسیا گروه آسانی نداریم، مثل سالی که به فینال رسیدیم باید مرحله به مرحله صعود کنیم و تمرکز را روی همین مساله بگذاریم. در واقع تمرکز باید روی هر بازی باشد که پیش رو داریم، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان.

انصاری افزود: در این شرایط بسیار مهم است که تا حد امکان از حواشی دور باشیم. هواداران هم نباید به حواشی بیرون زمین توجه کنند. اگر به حواشی توجه شود، تمامی ندارد. تمام تمرکز باید روی بازی‌ها باشد و در این صورت موفق خواهیم شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text