4 سال پیش 1702
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ شنبه 30 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

مورینیو: صد در صد تاتنهامی هستم، عاشق لمپارد هستم ولی امیدوارم یکشنبه ببازد!

سرمربی تاتنهام در آستانه رویارویی با تیم سابق خود اعلام کرد که عاشق فرانک لمپارد است اما امیدوار است چلسی در بازی یکشنبه مثابل تاتنهام مغلوب شود.

مورینیو: صد در صد تاتنهامی هستم، عاشق لمپارد هستم ولی امیدوارم یکشنبه ببازد!

به گزارش فوتفان و به نقل از کانون هواداران ژوزه مورینیو، دو تیم تاتنهام و چلسی از ساعت 20:00 روز آینده در ورزشگاه ومبلی درحالی به مصاف هم خواهند رفت و نکته قابل توجه این دیدار تقابل مورینیو با شاگرد سابق خود یعنی فرانک لمپارد خواهد بود.
ژوزه مورینیو سرمربی محبوب این روزهای اسپرز در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافت و گفت: "به لحاظ احساسی، تقابل با چلسی اصلا برایم دشوار نیست؛ عاشق لمپاردم اما امیدوارم یکشنبه ببازد!
آیا می‌توانم با بازی مقابل تیم سابقم کنار بیایم؟ بله البته. شاید بقیه نتوانند ولی من مشکلی با این قضیه ندارم. 100 درصد تمرکزم روی تاتنهام است. در تمام طول دوران مربی‌گری ام به طور کامل خودم را وقف باشگاهم کرده‌ام. مطلقا هیچ جایی برای تیم‌های سابقم در تفکرات و تمرکزم وجود ندارد. برای همه آنها تمام تلاشم را به کار گرفتم و کم نگذاشتم. بازی سختی خواهد بود اما تنها به خاطر کیفیتی که چلسی دارد نه به خاطر بخش احساسی قضیه. مطلقا به لحاظ عواطف و احساسات، بازی سختی برای من نخواهد بود. آسان است."
 


"قبل از بازی مطمئنا دیدن کسانی که دوست شما هستند، اتفاق زیبایی است. بعد از بازی هم همین خواهد بود. اما در حین بازی حتی یک ثانیه هم وقت برای فکر کردن به این دوستی وجود ندارد و حتی یک ذره تردید در این رابطه نیست. درست مثل زمانی که همه چیزم را گذاشتم تا هواداران چلسی خوشحال باشند و لذت ببرند، حالا برای تاتنهام مشغول به کار هستم. حال می‌خواهم خنده را به لبان هواداران تاتنهام بیاورم و یکشنبه برای این تلاش خواهم کرد.
آیا پس از بازی با لمپارد قرار ملاقاتی ترتیب خواهید داد؟ فکر نمی‌کنم چون ورزشگاه ما به نحوی ساخته شده که دفتر کار من، کاملا در محوطه خصوصی باشگاه جای دارد. تاکنون از هیچ مربی برای حضور در این دفتر دعوت نکرده‌ام و فکر نمی‌کنم با فرانک هم این کار را انجام بدهم. اما قبل و بعد از بازی آغوشی صمیمی میان من و او در کار خواهد بود. این قطعی است و ربطی به نتیجه بازی نخواهد داشت. به نظرم این رابطه خوب میان من و او، جاودانه خواهد بود. برای همیشه قدردان زحماتی که فرانک به عنوان بازیکن در تیم من کشید، خواهم بود و هیچ چیز این را تغییر نخواهد داد. عاشق لمپارد هستم؛ همیشه عاشق او خواهم بود ولی امیدوارم یکشنبه ببازد!"

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text