4 سال پیش 1358
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

مدیران پارس جنوبی به دنبال منصوریان!

مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم در صورت منتفی شدن سرمربیگری رحمان رضایی در تیم فوتبال این باشگاه،‌ علیرضا منصوریان را برای این سمت در نظر دارند.

مدیران پارس جنوبی به دنبال منصوریان!

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنان بدون سرمربی روزگار می‌گذراند و مسئولیت فنی این تیم با مهدی نوری و عرفان جم‌رتبه، دو مربی زردپوشان است.

مدیران باشگاه پارس همچنان در حال مذاکره با رحمان رضایی هستند و حضور او روی نیمکت تیم جمی هنوز قطعی یا منتفی نشده است، اما تعدادی از هواداران پارس جنوبی که معتقدند رضایی تجربه سرمربیگری در لیگ برتر ندارد، از انتخاب این مربی ناراضی هستند و این دلخوری را به مسئولان باشگاه پارس جنوبی منتقل کردند. اتفاقی که این مدیران را از انتخاب سرمربی پیشین برق جدید شیراز، دلسرد کرده است.

در همین راستا و به دنبال کمرنگ شدن احتمال حضور رحمان رضایی در جم، مدیران باشگاه پارس جنوبی مذاکراتی را علیرضا منصوریان آغاز کرده‌اند. منصوریان تا چند روز پیش هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده داشت که با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی و شرایط بد مالی پارس، بعید است هدایت زردپوشان جمی را بر عهده بگیرد.

در صورت منتفی شدن حضور رضایی و منصوریان روی نیمکت پارس جنوبی، مسئولان این باشگاه در نظر دارند با حمید درخشان، سرمربی پیشین پرسپولیس مذاکره کنند. البته آنها هنوز دست به این اقدام نزدند و درخشان گزینه سوم‌شان محسوب می‌شود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text