4 سال پیش 1038
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

گزارش تمرین استقلال| غیبت 8 بازیکن در تمرین

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با 8 غایب و عذرخواهی مدافع این تیم برگزار شد.

گزارش تمرین استقلال| غیبت 8 بازیکن در تمرین

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، تمرین تیم استقلال بعد از بازی روز گذشته مقابل ماشین سازی که به شکست آبی پوشان منتج شد امروز از ساعت 12:35 در زمین تهرانسر آغاز شد.

* این تمرین که ریکاوری بود با غایبانی برگزار شد. فرشید اسماعیلی، علی دشتی، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی در تمرین امروز حضور نداشتند و ریکاوری خود را در کلینیک انجام می دهند. همچنین سجاد آقایی و رضا آذری هم در تمرین حاضر نبودند.

*البته در بین این نفرات شب گذشته فرشید اسماعیلی در رختکن بعد از بازی با ستار همدانی سرپرست تیم درگیری پیدا کرد و از حضور در تمرین فعلا منع شده است.

*دیگر بازیکنی که در رختکن شب گذشته از تعویض خود ناراحت بود و با کادرفنی آبی پوشان بحث کرده میلیچ بود که این بازیکن امروز پیش از شروع تمرین با حضور سایر بازیکنان و کادرفنی و سرپرست تیم بابت اتفافات رخ داده عذرخواهی کرد و به تمرین اضافه شد. 

* مهدی قائدی و مرتضی تبریزی هم از دیگر غایبان تمرین امروز استقلال بودند. البته مهدی قائدی به اردوی تیم امید هم دعوت شده و هنوز تکلیف نهایی حضور ملی پوشان امید که تیم های باشگاهی شان در جام حذفی بازی دارند مشخص نیست. امروز سازمان لیگ بیانیه ای را صادر کرد که در آن اشاره شده در صورت آلودگی هوا منطبق با تصمیم استانداری رفتار می کند. پیش بینی شده که آلودگی هوا در تهران هفته پیش رو تشدید می شود. با این حال هنوز تکلیف برگزاری بازی  استقلال و سپاهان در ابهام است. 

* در تمرین امروز بازیکنانی که روز گذشته به صورت فیکس به میدان رفته بودند بعد از دویدن راهی کیلنیک شدند تا ریکاوری خود را انجام دهند و سایر بازیکنان هم زیر نظر مصطفوی به فوتبال در زمین ابعاد کوچک مشغول شدند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text