4 سال پیش 712
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ جمعه 29 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

تابش: امیدوارم اینطورنباشد که هروقت استقلال آماده بود بازی کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به اظهارات اسماعیل خلیل زاده در خصوص لغو بازی روز دوشنبه درچارچوب جام حذفی واکنش نشان داد.

تابش:  امیدوارم اینطورنباشد که هروقت استقلال آماده بود بازی کنیم

 به گزارش فوتفان، مسعود تابش در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی پرگل سپاهان مقابل شاهین بوشهر و قرار گرفتن این تیم در صدر لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان سرحال بودند. با اینکه دو سه بازیکن را در اختیار نداشتیم اما بچه ها خوب کار کردند، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم با تعداد گل های زیاد برنده این بازی باشیم و با کسب سه امتیاز به صدرجدول برسیم.

از کارشناسی داوری تعجب می‌کنم

تابش در خصوص خطایی که بازیکنان شاهین بوشهر روی محمدرضا حسینی انجام داد و از داور مسابقه کارت قرمز گرفت اما به زعم کارشناسان داوری در تلویزیون این اخراج سختگیرانه بود، عنوان کرد: می گویند پای بازیکن حریف به پای حسینی نخورده و فقط بازیکن ما سرنگون شده است. اما پای حسینی حدود ۲ سانت شکافت و به شدت زخمی شد. من از این کارشناسی تعجب می کنم. حسینی شانس آورد که ساق پایش نشکست. سوال من این است که چه چیزی به پای او خورد که این گونه دچار جراحت شد؟ این بازیکن تازه به شرایط مسابقه برگشته و اگر دوباره مصدوم می‌شد، دوباره یک بازیکن خوبمان را برای چند بازی از دست می‌دادیم.

نورافکن و محبی بازیکنان معمولی نیستند

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد مساله حضور دو بازیکن زیر ۲۳ سال این تیم در اردوی تیم ملی المپیک ایران گفت: در مورد حضور نورافکن و محبی در تیم ملی امید و بازی کردن یا بازی نکردن آن‌ها مقابل استقلال بهتر است از کادر فنی سوال کنید اما این دو بازیکن، بازیکنان معمولی و عادی ما نیستند. آنها دو بازیکنی هستند که به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شدند. ما همیشه با تیم‌های ملی تعامل داشته‌ایم. پس از بازی هفته گذشته با پیکان، بازیکنان زیر 23سال ما در اردوی تیم امید حاضر شدند و روز قبل از بازی هفته شانزدهم ما هم به اردوی تیم برگشتند و ریکاوری مناسبی هم نتوانستند انجام بدهند.

برای بازی جام حذفی به تهران دعوت شدم

وی در مورد اینکه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال عنوان کرده برگزاری بازی جام حذفی در روز دوم دی انصاف نیست افزود: چرا انصاف نیست؟ برنامه را از قبل به ما اعلام کردند و من به تهران دعوت شدم و در جلسه‌ای برای برگزاری همین مسابقه در شورای تامین شرکت کردم. حتی  در مورد ساعت برگزاری بازی هم صحبت و توصیه‌های لازم به هر دو باشگاه شد وهیچ صحبتی در مورد برگزار نشدن این بازی نبود. اما دیدم که سرپرست باشگاه استقلال درخواست دادند این بازی برگزار نشود. چرا نباید این بازی برگزار شود؟ من با برگزار نشدن این بازی مخالف هستم. تعجب می‌کنم چرا پس از برگزاری جلسه امنیتی بازی جام حذفی، شک و شبهه به وجود می‌آید که این بازی برگزار می‌شود یا نمی‌شود.

آیا تعامل باید یک طرفه باشد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه سرمربی تیم امید اعلام کرده امروز بازیکنان را به اردو می‌برد و بازیکنانی که حاضر نباشند، نمی‌توانند درمسابقات داخلی بازی کنند، اظهار داشت: همانطور که گفتم در این مورد بهتر است کادرفنی و سرمربی تیم ما صحبت کنند اما منافع باشگاهی که سرمایه‌گذاری می‌کند چه می‌شود؟ می‌گویند باید این بازیکنان را در این اردو در اختیار داشته باشند اما ما هم یک بازی حساس در جام حذفی داریم که یک تک بازی است. یا ما برنده می‌شویم یا استقلال. آیا این درست است یک تیم دو تا از بهترین نفراتش را در چنین بازی مهمی در اختیار نداشته باشد؟ خود استقلال هم قطعا به بازیکنش در این مسابقه احتیاج دارد.

تابش ادامه داد: آیا نمی‌شود که بازیکنان ما روز دوشنبه بازی باشگاهیشان را انجام بدهند و بعد از این بازی بلافاصله به اردوی تیم المپیک ملحق شوند؟ آیا تعامل فقط باید از یک طرف باشد؟ نورافکن و محبی دو بازیکن اصلی و اساسی ما هستند. ما همیشه با تیم‌های ملی تعامل داشتیم و الان هم دوست داریم این تعامل وجود داشته باشد. مشکلی هم با تیم های ملی نداریم. حرف من در واقع این است که این بازی برگزار شود و بعد از آن بازیکنانمان به اردوی تیم امید بروند. انتظار داریم منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود. همکاری باید دو طرف باشد تا ادامه پیدا کند. این انصاف نیست که در یک بازی حساس دو تا از بهترین بازیکنانمان را در اختیار نداشته باشیم.

خداکند یکشنبه باران ببارد!

وی درمورد اینکه استیلی عنوان کرد بازی روز دوشنبه شاید به خاطر آلودگی هوا لغو شود، گفت: امیدوارم اینطور نباشد. ان شاالله که روز قبل از این بازی باران ببارد و آلودگی هوایی وجود نداشته باشد! امیدوارم این حرف‌ها به خاطر این نباشد که هر وقت استقلال آماده بود ما بازی کنیم. ما حتی برای بازی با استقلال بلیت‌های سفر به تهران و همچنین هتل محل اقامت تیم را هم رزرو کرده‍‌ایم.

برگزاری بازی جام حذفی چه ربطی به انصاف دارد؟

تابش ضمن اشاره به صحبت های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی امید مبنی بر اینکه اگر این بازی لغو شود زمان دیگری برای برگزاری آن وجود ندارد، تصریح کرد: ما یک بازی عقب افتاده با صنعت نفت آبادان داریم. همچنین باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر شویم و به این ترتیب مشکل پیدا می کنیم. من روز قبل از بازی با شاهین بوشهر به تهران رفتم و در جلسه کمیسیون امنیتی شورای تامین به واسطه همین بازی شرکت کردم. توصیه‌های لازم در مورد بازی با استقلال صورت گرفت وهیچ صحبتی هم مبنی بر انجام نشدن بازی نبود اما پس از بازی استقلال و ماشین سازی دیدم سرپرست محترم باشگاه استقلال گفت که برگزاری بازی استقلال سپاهان انصاف نیست. من نمی دانم برگزاری این بازی چه ربطی به انصاف دارد؟ به هر جهت امیدواریم که عدالت برقرار باشد. نمی‌خواهم قضاوت کنم اما امیدوارم شرایط به این صورت نباشد که هر وقت استقلال آماده بود ما بازی کنیم!

برای حضور در سه جام نیاز به تقویت داریم

تابش در مورد نام‌هایی که برای تقویت سپاهان در نیم فصل دوم عنوان می‌شود گفت: در این مورد نمی‌توانم صحبتی داشته باشم. هنوز به من لیستی داده نشده اما به هر حال طبیعی است که صحبت هایی بین کادر فنی و باشگاه انجام شود. برای حضور پرقدرت در هر سه جام نیازبه تقویت داریم. متاسفانه عزت‌الله پورقاز را چند وقت پیش به علت مصدومیت از دست دادیم. او یکی از بهترین بازیکنان ما بود و از خدا می‌خواهم هرچه زودتر سلامتش را به دست بیاورد. تیم ما باید ترمیم شود اما هنوز به صورت مشخص نام کسی عنوان نشده و من الان نمی‌توانم در مورد نام‌ها صحبت کنم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text