4 سال پیش 729
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

معبودی: لک به خاطر مصدومیت روی زمین افتاد

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: حامد لک غیر از یک صحنه وقت‌کشی نکرد و هر زمانی زمین افتاد به خاطر مصدومیت بود.

معبودی: لک به خاطر مصدومیت روی زمین افتاد

به گزارش فوتفان ، عزیز معبودی در جمع خبرنگاران درباره بازی با استقلال، اظهار داشت: بازی سختی بود. ما با تمرکز 90 دقیقه‌ای که روی بازی داشتیم به پیروزی رسیدیم. استقلال نسبت به سالهای قبل بسیار قوی کار کرده و خط حمله خوبی دارد. قبل از بازی با آنالیزی که از خط حمله آنها داشتیم توانستیم بازیکنان حریف را مهار کنیم. خدا را شکر می‌کنم توانستیم این 3 امتیاز را بگیریم و در واقع در رفت و برگشت مقابل استقلال دبل کردیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره تاثیر غیبت سرمربی استقلال ادامه داد: وقتی سرمربی کنار زمین کوچ می‌کند بسیار مهم است. من با بازیکنان استقلال صحبت می‌کردم فکر می‌کنم این عدم حضور تاثیر بگذارد.

معبودی همچنین درباره اعتراض به وقت‌کشی حامد لک، یادآور شد: در فوتبال ایران عادی است وقتی تیمی جلو است این وقت‌کشی‌ها صورت می‌گیرد، تماشاگران هم کم حوصله هستند و فحاشی می‌کنند اما لک غیر از یک صحنه وقت‌کشی نکرد. او از ناحیه کشاله ران آسیب دید. شیخ به او روی هوا ضربه زد و لک به روی زمین افتاد. او هر وقت زمین افتاد به خاطر مصدومیت بود.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد شما در این چند وقت بازی‌های خوبی داشتید، خاطرنشان کرد: ما از اول فصل خوب بودیم. استارت خوبی در بازی با استقلال داشتیم. به جز سایپا و پیکان در بازی‌های دیگر حق‌مان برد بود

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text