4 سال پیش 782
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

رفعتی: پنالتی ماشین سازی کاملا درست بود

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: پنالتی ماشین سازی کاملا درست بود

رفعتی: پنالتی ماشین سازی کاملا درست بود

به گزارش فوتفان،داود رفعتی در گفت و گو با  خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت کاظمی داور مسابقه استقلال و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: داور خیلی شجاعانه قضاوت کرد اوج تصمیم او اعلام پنالتی علیه استقلال بود بازیکن تیم استقلال کاملا پای بازیکن ماشین سازی را زد و اعتراض او بی مورد بود حتی کاپیتان تیم استقلال هم اعتراض نداشت و به نوعی تصمیم داور را درست تشخیص داده بود.

وی افزود: در دقیقه 62 متوجه نشدم که چه اتفاقی در محوطه جریمه ماشین سازی روی داده که بازیکنان تیم استقلال اعتراض و اعتقاد به پنالتی داشتند از تصاویر تلویزیونی چیزی مشخص نبود. بازیکنان استقلال به صحنه هایی که در محوطه جریمه ماشین سازی روی داد  و معترض بودند که این اعتراض ها بی دلیل بود.

رفعتی در مورد اخراج بازیکن ماشین سازی گفت: من متوجه نشدم که در دقیقه 90 چرا بازیکن ماشین سازی را اخراج کرد ممکن است چیزی گفته باشد یا حرکتی که کرده که از دید دوربین دور مانده بود. به هرحال داور در شکست تیم استقلال نقشی نداشت و با شجاعت کامل قضاوت کرد.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مورد نحوه قضاوت علی صفایی در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم اظهار داشت: مسابقه پارس جنوبی جم و پرسپولیس دو صحنه بحث برانگیز داشت که یکی دقیقه 38 بود که به نظر می رسید شوت بازیکن تیم پرسپولیس به دست مدافع پارس جنوبی برخورد کرد که ممکن است پنالتی باشد و نیاز است مجددا بررسی شود.

وی افزود: اخراج بازیکن تیم پارس جنوبی کاملا صحیح بود. من واقعا متوجه نشدم که داور در مرتبه اول چه چیز را پنالتی گرفت؟ در تصویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که مدافع پارس جنوبی از سینه خود جهت دفع توپ استفاده کرد  و می توان گفت خدا به داور رحم کرد که داور اضافی پشت دروازه توانست یک صحنه بسیار سخت که به او ارتباطی هم نداشت رو با شجاعت تشخیص داد و گرنه داور یک تصمیم اشتباه تاثیرگذار داشت.مابقی تصمیات داور صحیح بود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text