4 سال پیش 685
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

فرکی: مذاکره با بازیکنان تیمم غیرحرفه‌ای است

سرمربی تیم فوتبال پیکان امیدوار است تیمش برابر شهرخودرو بتواند امتیاز کسب کند.

فرکی: مذاکره با بازیکنان تیمم غیرحرفه‌ای است

به گزارش فوتفان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: بعد از بازی با سپاهان، دومین سفر پروازی‌مان را به مشهد داشتیم، پس از آن به جم خواهیم‌ رفت و شرایط سختی داریم. ۳ سفر متوالی برای تیمی که میانه جدول است، سخت است. ضمن اینکه شرایط جوی و آلودگی نیز مزید بر علت شده که ریکاوری مناسبی نداشته باشیم. از این برنامه‌ریزی که بدون هیچ ملاحظه‌ای انجام شده، گلایه داریم. وقتی هم فریاد ما به جایی نمی‌رسد، باید تلاش کنیم‌ و حرفی نزنیم. تیمی جوان و دارای انگیزه داریم که تا این لحظه در لیگ، به حق‌مان نرسیده‌ایم‌.

وی ادامه داد: دو بازی عقب‌افتاده داریم که باید سوم و هفتم دی ماه برگزار کنیم. باید با تیمی مرتب و سازمان‌یافته رقابت کنیم که در حال تلاش برای قهرمانی است. شهرخودرو سال قبل به سهمیه رسید و امسال هم مدعی قهرمانی‌ است. به یحیی گل‌محمدی بابت تیمش و نتایجی که کسب کرده، تبریک می‌گویم. نتیجه یک سمت کار شهرخودرو است و زیبا بازی کردن و لذت بردن تماشاچی، همسو با نتیجه است که در مشهد رخ داده‌ است. همواره مدافع فوتبال زیبا هستم، فکر می‌کنم فردا هم بازی زیبایی رقم بخورد و به دنبال بازی خوب هستیم. در فوتبال ما نتیجه در اولویت است. بازی سختی فردا داریم و امیدوارم علاوه بر بازی زیبا، نتیجه را هم کسب کنیم. برای هیچ حریفی تیم ساده‌ای نبوده‌ایم و در دو مصاف قبلی مقابل سپاهان و استقلال هم خوب کار کردیم. شکست مقابل سپاهان به خاطر کم‌تجربگی خودمان رقم خورد و می‌شد نبازیم. بازی فردا هم یکی از بازی‌های قشنگ لیگ خواهدبود. در شرایطی دو تیم به مصاف هم می‌روند که مجموعه ای از بازیکنان خوب و باکیفیت را در اختیار دارند. بخشی باتجربه‌ها و بخشی جوانانی هستند که خود را در لیگ مطرح کرده‌اند. عملکرد جوانان دو تیم در لیگ نوزدهم نویدبخش روزهای خوب برای فوتبال ایران است‌.

سرمربی پیکان در خصوص غایبان تیمش گفت: غایبی نداریم. با ۱۵-۱۶ بازیکن لیگ را دنبال کرده‌ایم و امیدوارم در بازی پیش‌رو هم مصدومی نداشته باشیم.

فرکی در خصوص صحبت با بازیکنان دارای قرارداد در فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه این موضوع باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود. این کار غیرحرفه‌ای است، زیرا این کار باید در  زمان مشخص و به شکل قانونی انجام شود. برای تقویت پیکان هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم، اما باید در زمانش این اتفاق رخ دهد. ۳ بازی سخت پیش‌رو داریم و فعلا تمام تمرکزمان روی این ۳ بازی است‌.

در انتهای نشست خبری، حسین فرکی با سیدمهدی رحمتی، گلر تیم شهرخودرو روبه‌رو شد و طرفین به خوش‌وبش گرمی با یکدیگر پرداختند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text