4 سال پیش 681
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

سرمربی گل‌گهر تلاش برای جذب بازیکنان نساجی را تکذیب کرد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که سال گذشته مسئولیت کادر فنی تیم نساجی مازندران را بر عهده داشت، هرگونه مذاکره با بازیکنان تیم سابقش را برای پیوستن به گل‌گهر تکذیب کرد.

سرمربی گل‌گهر تلاش برای جذب بازیکنان نساجی را تکذیب کرد

به گزارش فوتفان، مجید جلالی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در قائمشهر افزود : ما در نیم فصل دوم به پنج تا شش بازیکن جدید نیاز داریم که تاکنون حدود ۶۰ تا ۷۰ اسم برای نقل و انتقال در اختیار ما قرار گرفت و امکان دارد که برخی از اسامی از بازیکنان نساجی باشد.
وی گفت: آنچه که برای ما مهم است این است که به دنبال بازیکنانی هستیم که از لحاظ قانونی مشکلی برای نقل و انتقال نداشته باشند و بازیکن آزاد محسوب شوند.
جلالی افزود: من علاوه بر نساجی، به مالک این تیم و هوادارنش ادارات خاصی دارم و این تیم نیز یکی از تیم های بزرگ در رقابت های لیگ برتر است و هیچ گاه به دنبال بازیکنان این تیم نبودم.
وی ادامه داد: ممکن است در زمان نقل و انتقالات برخی با بازیکنان ما نیز برای حضور در تیمشان تماس بگیرند؛ ولی مهم این است که بازیکنانی که آزادند و شرایط نقل و انتقال را دارند با آنها تماس گرفته شود.
سرمربی سابق نساجی از شرایط حاکم بر نقل و انتقال پیش از شروع زمان پیش بینی شده برای این کار انتقاد کرد و اظهار داشت: هنوز برخی از تیم ها بازی عقب مانده دارند و به نظر می رسد شرایط مناسبی نبوده که برخی تیم ها بخواهند با بازیکنان تیم دیگر که قرارداد نیز دارند؛ تماس بگیرند.
نساجی مازندران فردا جمعه ۲۹ آذر و در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی این شهر میزبان تیم گل گهر سیرجان است. 
تیم نساجی هم اکنون از ۱۴ بازی با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم و گل گهر سیرجان نیز با همین تعداد بازی و ۷ امتیاز در رده ۱۵ جدول قرار دارد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text