4 سال پیش 760
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

بیرانوند، یکی از 7 ستاره‌ای که در قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا درخشیدند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند را یکی از ستاره‌های قاره معرفی کرد که برای نخستین مرتبه در مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌ها مطرح شدند.

بیرانوند، یکی از 7 ستاره‌ای که در قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا درخشیدند

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌های قاره که در کشور تایلند برگزار خواهد شد، نگاهی به گذشته این مسابقات دارد.

پیکارهای که ستاره‌های مطرح امروزی فوتبال قاره آسیا در آن برای نخستین مرتبه چهره شدند.

یکی از این نفرات، علیرضا بیرانوند، گلر تیم ملی کشورمان و عضو پرسپولیس است.

سایتAFC در مقاله‌ای تحت عنوان «7 ستاره مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا» بیرانوند را یکی از این عده معرفی کرده است.

سایت مذکور درمورد گلر با تجربه کنونی کشورمان نوشت:هواداران در مسابقات عمان، از بیرانوند که در مسابقات سال 2014 زیر 23 ساله های آسیا جوانی 22 ساله بود،بهترین عملکرد را ندیدند.زیرا در آن مسابقات تیم ایران در مرحله گروهی حذف شد هرچند که آنها از 3 بازی 4 امتیاز گرفتند.اما گلر کنونی تیم پرسپولیس توانست خود را در پستی که داشت مطرح کند تا بعد حضور در پیکارهای همچون لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی را تجربه کند.

در ادامه این گزارش سایت مذکور به زیباترین لحظه از دوران فعالیت گلر تیم ملی کشورمان و بازی منجر به تساوی یک بر یک مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد که پنالتی رونالدو را مهارکرد.البته بیرانوند در ابتدای سال جاری و در مسابقات جام ملت‌های آسیا در امارات، وی یک ضربه پنالتی از احمد المهاجری عمانی را نیز مهار کرد. همین درخشش‌ها باعث شد تا در پایان سال یکی از 3 کاندید احراز عنوان مرد سال فوتبال آسیا شود.

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text