4 سال پیش 732
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 27 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

جلالی:‌ با بازیکنان خارجی‌ مثل ایرانی‌ها قرارداد می‌بندیم

سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش با توجه به منابع مالی که در اختیار دارد،‌ مثل بازیکنان ایرانی با خارجی‌ها قرارداد می‌بنند.

جلالی:‌ با بازیکنان خارجی‌ مثل ایرانی‌ها قرارداد می‌بندیم

به گزارش فوتفان مجید جلالی، سرمربی گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره شرایط این روزهای تیمش و درباره تساوی گل‌گهر مقابل ذوب‌آهن در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: روندی که ما در ۵ هفته اخیر نشان دادیم حاکی از آن بوده است که رو به پیشرفت هستیم. در بازی برابر ذوب‌آهن بازیکنان بسیار امیدوارکننده بازی کردند. با وجود این که ما در این بازی بازیکنان شاخصی مثل بهنام برزای را در اختیار نداشتیم اما توانستیم بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم و هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم و خودمان در بازی فرصت‌های گلزنی خوبی را ایجاد کردیم. اما با وجود تمام تلاشی که کردیم نتوانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا گل‌گهر با وجود پیشرفتی که داشته نمی‌تواند نتیجه بگیرد؟ خاطرنشان کرد: ما باید یک مقدار تیم را ترمیم کنیم و هم‌چنین بازیکنان مصدوم و محروم هم باید به تیم برگردند. با این وجود من با توجه به پیشرفتی که در کیفیت فنی تیم دیدم، خیلی امیدوار هستم که گل‌گهر بتواند نتیجه لازم را بگیرد.

 

جلالی در پاسخ به این سوال که گل‌گهر تا تعطیلات لیگ چقدر می‌تواند خود را در جدول بالا بکشد؟ گفت: ما دو بازی دیگر تا تعطیلات داریم و خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم با کسب امتیازات لازم، فاصله خود را با تیم‌های بالاتر کم کنیم

 

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره وضعیت ورود و خروج بازکینان خارجی به فوتبال ایران تاکید کرد:‌ به نظر من باید یک جایی مسوولیت این بازیکنان خارجی را بر عهده بگیرد. این جا می‌تواند یک نهادی در فدارسیون باشد و بتواند یک نظر تخصصی در رابطه با بازیکنان خارجی بدهد تا کارت بازی‌اش صادر شود که البته این مساله مشکل خواهد بود یا می‌تواند خود باشگاه یا مدیربرنامه‌های آن بازیکن مورد نظر مسوولیتش را قبول کند یا باید در نهایت مربی مسوولیتش را بپذیرد که آن بازیکن را انتخاب می‌کند. وقتی که این بازیکنان به فوتبال می‌آیند و کیفیت خوبی ندارند و قراردادشان هم بالاست، باید یک نهاد و گروه مشخصی مسوولیت این بازیکنان را قبول کند. الان موضوع این است که هیچ کسی پاسخگو این بازیکنان بی‌کیفیت نیست و فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد دیگر شاهد این بازیکنان بی‌کیفیت نخواهیم بود.

او درباره وضعیت بازیکنان خارجی دعوت شده به تمیش خاطرنشان کرد: من از اول گفتم که باید آن‌ها را ببینیم و تاییدشان کنم. در ضمن خودشان هم با هزینه خود به ایران می‌آیند. یکی از این بازیکنان را هم دیدیم و من باید چند جلسه دیگر هم باید او را ارزیابی کنم تا تصمیم نهایی را بگیرم.

مجید جلالی در پاسخ به این سوال که گرفتن بازیکن خارجی برای تیم مشکل مالی ایجاد نمی‌کند؟ گفت: تیم‌هایی مثل ما اگربازیکن خارجی بگیرند، پولی بیش‌تر از چیزی که به ایرانی‌ها می‌دهیم، به خارجی‌ها نمی‌دهیم و تقریبا قراردادی که با آن‌ها می‌بندیم، در سطحی است که با ایرانی‌ها آن قرارداد را می‌بندیم و از این بابت مشکلی نداریم.

او در پایان در رابطه با بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر و تقابل با تیم سابقش اظهار کرد: من خاطرات خوبی از نساجی دارم و این که قرار است که هفته بعد مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر حضور پیدا کنم برایم بسیار لذت بخش است. در مدتی که در نساجی بودم، به جز خوبی از هواداران چیزی دیگر ندیدم و توانستیم با وجود این که سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم، موفق شدیم در یک نیم‌فصل ۲۰ امتیاز به دست آوریم. کار ما در نساجی خوب پیش رفت و این که دوباره می‌توانم هواداران نساجی را ببینم خیلی خوشحال هستم.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text