4 سال پیش 675
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ سه شنبه 26 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

توافق پرسپولیس با اسماعیلی‌فر صحت ندارد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با تکذیب خبر توافق پرسپولیس با دانیال اسماعیلی‌فر، گفت: باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای در مورد انتقال اسماعیلی‌فر با ما انجام نداده است و ما به هیچ عنوان دانیال را از دست نمی‌دهیم.

توافق پرسپولیس با اسماعیلی‌فر صحت ندارد

به گزارش فوتفان، احمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، خبر توافق دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس را تکذیب کرد و اظهار داشت: اسماعیلی‌فر با ما قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای در مورد انتقال این بازیکن با ما انجام نداده است. از طرف دیگر به دنبال تقویت تیم هستیم نه تضعیف آن؛ این بازیکن با ما قرارداد دارد و هیچ صحبتی نه پرسپولیس و نه باشگاه دیگری با ما انجام نداده است و به هیچ عنوان اسماعیلی‌فر را از دست نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: اسماعیلی‌فر جزو بازیکنان تاثیرگذار ما است و مطمئنا هم خود بازیکن و هم باشگاه، به قرارداد پایبند هستند. ما فقط به دنبال تقویت تیم در نقاط ضعف آن هستیم تا در نیم‌فصل دوم با تمام توان شرکت کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با تکذیب خبر فسخ قرارداد 2 بازیکن خارجی ذوب‌آهن، افزود: من این خبر را از رسانه‌ها شنیده‌ام و فعلا در این مورد اتفاقی رخ نداده و قرارداد این 2 بازیکن را فسخ نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه ذوب‌آهن تصمیمی برای فسخ قرارداد 2 بازیکن خارجی خود دارد یا خیر، گفت: در تعطیلات نیم‌فصل شاید تغییراتی داشته باشیم اما الان حرفی در این مورد زده نشده و هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

جمشیدی با اشاره به تلاش‌های باشگاه ذوب‌آهن برای تقویت تیم فوتبالش در نیم‌فصل، خاطرنشان کرد: برای تقویت تیم در حال رایزنی هستیم و اگر هم قرار باشد کسی از جمع تیم جدا شود، در نیم‌فصل این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره نارضایتی مدیران این باشگاه از عملکرد منصوریان و احتمال برکناری سرمربی سبزپوشان، گفت: جلسه هیئت مدیره باشگاه فردا برگزار می‌شود، البته این جلسه فقط مختص به تیم فوتبال ما نیست و طبق روال عادی هیئت مدیره وضعیت تمام تیم‌های باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر در این مورد تصمیم خاصی گرفته شود، باشگاه اعلام خواهد کرد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text