4 سال پیش 726
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ سه شنبه 26 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

بیات: قلی‌زاده قدرت تیم شارلوا است

رئیس و سرمربی تیم شارلوای بلژیک به درخشش‌ اخیر علی قلی‌زاده واکنش نشان دادند.

بیات: قلی‌زاده قدرت تیم شارلوا است

به گزارش فوتفان و به نقل از سایت فوتبال کرانت بلژیک، مهدی بیات، رئیس ایرانی باشگاه شارلوا که ریاست اتحادیه فوتبال این کشور را نیز بر عهده دارد درباره درخشش علی قلی‌زاده می‌گوید: او به آرامی در حال بازگشت به جایگاه واقعی‌اش است، البته ما نباید دو مصدومیت متوالی و یک عمل جراحی قلی‌زاده را فراموش کنیم. اطمینان دارم که اکنون شاهد علی قلی‌زاده‌ای خواهیم بود که بسیار بهتر از گذشته نشان می‌دهد.

مهدی بیات ادامه داد: جدا از توانمندی‌های فردی، علی قلی‌زاده باید شرایط ذهنی او را مورد توجه قرار دهیم. ما بازیکنان مستعد زیادی داریم اما پیش از هر چیز به پیشرفت گروهی و تیم شارلوا می‌اندیشند. چنین چیزی باید قدرتمندی شارلوا می‌شود و قلی‌زاده نیز در همین مدار قرار دارد. او در بازی روز شنبه از ابتدا تا انتها دوید و همه توانش را در اختیار تیم قرار داد. قلی‌زاده اکنون قدرت تیم شارلوا است. 

کریم بالحسین، سرمربی فرانسوی تیم شارلوا نیز در این رابطه اظهار داشت: او توانمندی‌هایی دارد که با دیگران متمایز می‌شود. قلی‌زاده مدت طولانی مصدوم بود و باید زمان زیادی صبر می‌کرد تا به میدان بازگردد. او را یک بازیکن مصمم می‌دانم و با بهتر شدن شرایط جسمی‌اش احساس بسیار خوبی دارد. موفقیت‌‌های اخیر قلی‌زاده در واقع پاداش تلاش‌هایش است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text