4 سال پیش 687
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ دوشنبه 25 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

احمدی: با تماس جلالی به گل‌گهر آمدم

دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان گفت: با اضافه شدن بازیکنان مدنظر جلالی، در نیم فصل دوم شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود و نتایج خوبی خواهیم گرفت.

احمدی: با تماس جلالی به گل‌گهر آمدم

به گزارش فوتفان، رحمان احمدی  در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در تمرینات تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: امروز به تمرینات تیم اضافه شدم و یک جلسه تمرین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم با سایر بازیکنان پشت سر گذاشتم. پس از تماسی که مجید جلالی با من گرفت و صحبت‌هایی که با او انجام دادم، توافق کردیم تا پایان فصل جاری در خدمت او و تیم باشم.

وی ادامه داد: به گل‌گهر آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. امیدوارم که شرایط تیم بهتر بشود. پیشنهاد‌ات دیگری هم از تیم‌های دیگری لیگ برتری داشتم، اما چون با مجید جلالی کار کرده و در پیکان شاگرد او بودم و با شناخت خوبی که از هم داشتیم، کارمان را شروع کردیم.

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر در مورد اینکه آیا فکر می‌کند این تیم در پایان فصل جاری در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که با سرمربی تیم انجام دادم، قرار است چند بازیکن دیگر را هم به تیم اضافه کنند. هر مربی که به تیمی می‌رود، باید برای پیاده کرده برنامه‌ها و تاکتیک‌های خودش ابزارهای لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد. مطمئن باشید با اضافه شدن بازیکنان مدنظر جلالی، در نیم فصل دوم شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود و نتایج خوبی خواهیم گرفت. شک نکنید گل گهر در لیگ برتر خواهد ماند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text