4 سال پیش 606
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ دوشنبه 25 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

سخنگوی نفت مسجدسلیمان: بنای ما ماندن تارتار است

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بنای ما ماندن آقای تارتار است و تا جایی که بتوانیم مشکلات را حل خواهیم کرد.

سخنگوی نفت مسجدسلیمان: بنای ما ماندن تارتار است

به گزارش فوتفان، ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص احتمال کناره‌گیری مهدی تارتار و سرمربیگری نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط ما خوب است و در حال آماده‌سازی تیم برای بازی با تراکتور هستیم. مقدمات سفر به تبریز فراهم شده و بعد از این بازی به مسجدسلیمان خواهیم آمد تا برای بازی در جام حذفی آماده شویم. آقای تارتار هم فعلا سرمربی ماست و بحثی در رفتن او قطعی نشده است. از نظر ما آقای تارتار سرمربی تیم است و هیات مدیره باشگاه هم از او حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: از بعد از بازی با پارس جنوبی که آقایتارتار آن صحبت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرد، هیچ جلسه یا نشستی با هم نداشتیم که بخواهیم در خصوص آن صحبت کنیم. نشستی با آقای تارتار در این خصوص نداشتیم و او همچنان سرمربی نفت مسجدسلیمان است و بحثی برای رفتن او مطرح نیست. در باشگاه این اراده وجود دارد که تارتاربماند و به همین خاطر مشکلات اجرایی رفع شده و مشکلات مالی هم در حال برطرف شدن است، هر چند که خیلی از باشگاه‌ها الان مشکلات مالی دارند.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که اگر به هر دلیلی تارتار از این باشگاه جدا شود آن وقت چه تصمیمی برای آینده کادر فنی نفت مسجدسلیمان خواهند گرفت، تصریح کرد: هنوز روی این مسئله بحث قطعی انجام نداده‌ایم و تصمیمی هم برای جدایی او اتخاذ نشده است. وقتی این مسئله قطعی نیست، پس طبعا به گزینه‌های دیگر هم فکر نکردیم. خوشبختانه تیم در مسیر موفقیت قرار دارد و تا جایی که بتوانیم مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل خواهیم کرد. بنا به ماندن آقای تارتار است و امیدواریم او همچنان به موفقیت‌هایش ادامه دهد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text