4 سال پیش 716
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ یکشنبه 24 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

صالحی‌امیری: مربیان خارجی دغدغه باشگاه و هواداران را ندارند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه‌ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها به دنبال مطالبات ارزی خود هستند.

صالحی‌امیری: مربیان خارجی دغدغه باشگاه و هواداران را ندارند

به گزارش فوتفان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی‌امیری گفت: در روزهای اخیر شاهد برخی تحرک‌ها و برچسب‌زنی در سطح مدیران، قهرمانان و هواداران و بازیکنان هستیم که قطعا برای فضای ورزش کشور زیان بار خواهد بود. ما باید مطالبه به حق جامعه بزرگ هوادران را درک کنیم و برای رفع دغدغه های آنان حداکثر تلاش را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه عزیزان، مدیران، نمایندگان و قهرمانان و مردم عزیز می‌دانند مشکل جدی ورزش ایران در وقایع اخیر مربوط به انتقال ارز در رفتارهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران نهفته است و ریشه اصلی مشکلات موجود در فوتبال در این بخش هم تحریم‌های ظالمانه است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای اطلاع مردم عزیز عرض می‌کنم، کمیته ملی المپیک در شرایط فعلی برای انتقال ارز جهت رویداد بزرگ و بین المللی بازی‌های المپیک توکیو با چالش جدی مواجه است، ولی با اهتمام و تلاش همه دست اندرکاران این مشکل نتوانسته خللی در برنامه های آماده سازی تیم ها و کاروان ایران بوجود آورد و انشاالله در کنار هم از این گذر سخت عبور خواهیم کرد.

صالحی امیری گفت: همگان می‌دانند در گذشته از محل منابع و کمک‌های فیفا مطالبات مربیان خارجی پرداخت شده است، اما با شرایط تحریمی کنونی امکان هرگونه نقل و انتقال ارزی مشکل شده و تلاش‌های زیادی از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزارت خارجه و سایر نهادها برای حل این مشکل صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برنامه و تلاش‌های خود را برای انتقال ارز از جمله برای باشگاه استقلال برای مردم و هوادران تشریح کنند و مطمئنا آگاهی و اعتماد هواداران عزیز از خدمات خدمتگزاران خود در ورزش کشور به عنوان سرمایه اصلی ما محسوب می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با انتقاد از رفتار مربیان خارجی نسبت به هواداران تیم ملی و باشگاهی در فوتبال ایران تصریح کرد: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه‌ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها بدنبال مطالبات ارزی خود هستند و این رفتار شایسته مردم بزرگ ایران نیست.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text