4 سال پیش 477
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ شنبه 23 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

غفوری: استراماچونی امروز تیم را ارنج کرد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:لازم می‌دانم که قبل از هر چیزی از بازیکنان باغیرت استقلال تشکر کنم که با تمام مشکلات تعهد خود را به تیم نشان دادند.

غفوری: استراماچونی امروز تیم را ارنج کرد

به گزارش فوتفان، ووریا غفوری پس از پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت:لازم می‌دانم که قبل از هر چیزی از بازیکنان باغیرت استقلال تشکر کنم که با تمام مشکلات تعهد خود را به تیم نشان دادند و ثابت کردند که چقدر به تیم اهمیت می‌هند. خیلی زود از نظر ذهنی خود را ریکاوری کردند و از تمام آنها تشکر می‌کنم.

وی درمورد آخرین شرایط استراماچونی خاطرنشان کرد: او حرف‌های زیادی شنیده‌ و منتظر عمل است. خودم هم در چند روز اخیر پیگیر این موضوع بودم. می‌دانم که وزارت ورزش و مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند تا این مشکلات زودتر حل شود. باشگاه اعلام کرده که تا دوشنبه تمام این مشکلات حل می‌شود و اگر این حرف‌ها درست باشد استراماچونی دوشنبه به ایران می‌آید.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در طول 90 دقیقه بازی امروز با استراماچونی در ارتباط بودید یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توانم به صورت کامل همه چیز را توضیح بدهم، چراکه موضوعات درون تیمی است. استراماچونی در دو بازی اخیر ترکیب تیم را انتخاب کرده و کمک حال ما بوده است. او امروز تعیین کرد که چه بازیکنی در ترکیب باشد.

غفور در مورد اینکه او نقش کاپیتان، سرپرست و سرمربی را به صورت همزمان انجام می‌دهد، تصریح کرد: من فقط کاپیتان بوده و مدیرعامل، سرپرست و سرمربی نیستم. بازیکنان این روزها کار بزرگی می‌کنند و برنامه‌ها را جلو می‌برند. آنها در این مدت همه کار را خودشان انجام دادند. امیدوارم حرف‌هایی که زده شده، عملی شود و تکلیف سرمربی، سرپرست و مدیرعامل باشگاه هم مشخص شود. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این برای اولین بار است که یک تیم در دنیا همزمان سرمربی، سرپرست و مدیرعامل خود را از دست می‌دهد. ما به عنوان بازیکن هم مشکلات زیادی داریم که آنها هم باید حل شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آینده این تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: بازیکنان مطالباتی دارند که باید پرداخت شود و تا تکلیف مدیرعامل مشخص نشود نمی‌دانیم از چه کسی مطالبه کنیم. استراماچونی هم گفت اگر مشکلات حل شود مشکلی برای بازگشت ندارد. با این حال تا دوشنبه صبر خواهیم کرد تا ببینیم اوضاع چگونه می شود.

غفور در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی پیام استراماچونی را دیدید یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ تمرکز همه ما به بازی بود و اطلاعی در این خصوص ندارم. 

وی درمورد تعویض‌های استقلال در این بازی، گفت: ما از استراماچونی کمک گرفتیم. ارنج تیم به صورت کامل با استراماچونی بود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درخصوص درخواست قلعه‌نویی برای به تعویق انداختن بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی به دلیل غیبت بازیکنان تیم ملی امید، تصریح کرد: باشگاه باید پاسخگوی این موضوع باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بخشی از این نشست محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درخصوص اسناد مالی که روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، اظهار داشت: این سوالات را خلیل‌زاده باید پاسخ دهد، چون این بحث کاملاً مدیریتی است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text