4 سال پیش 633
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ شنبه 23 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

تارتار: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای هواداران جمی دلتنگ بودم و خاطرات خوبی برایم تداعی شد.

تارتار: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است

به گزارش فوتفان ، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: خوشحالم که باز مردم را می‌بینم. حمایت‌های خوبی داشتیم. از هواداران هر دو تیم تشکر می‌کنم که مرا مورد محبت خود قرار دارند. خاطرات خوب تداعی شد. برای هواداران دلتنگ بودیم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پارس جنوبی بهتر بازی کرد و به گل رسید در نیمه دوم ما تغییر تاکتیک دادیم و با ارسال از جناحین توانستیم به گل برسیم. تغییر تاکتیک دیر جواب داد و نزدیک بود رکورد ما بشکند اما خدا عنایت کرد و با ضربه سر زیبای میرجوان به گل رسیدیم. فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

تارتار در مورد مصوبات وزارت نفت درباره مشکلات تیم‌های نفتی یادآور شد: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است. این تیم 40-50 درصد پرداختی به بازیکنان و کادر داشته در حالی که در تیم ما به غیر از من و کاپیتان که 50 درصد گرفتیم بقیه حدود 20 درصد گرفته‌اند. خدا را شکر می‌کنم نتایج قابل قبولی گرفتیم و از مسئولان می‌خواهم به تیم‌های نفتی که هواداران پرشور دارند توجه کنند. البته شنیده‌ام وزیر دستوراتی داده امیدوارم زودتر مشکلات حل شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره جدایی‌اش از این تیم، خاطرنشان کرد: اجازه دهید به این سوال شما پاسخ ندهم. هنوز نیم فصل به پایان نرسیده در این شرایط نمی‌توانم خودم را قانع کنم که تیم را رها کنم. در نیم فصل تصمیم جدی خواهم گرفت.

وی همچنین درباره افتتاح هتل در جمف عنوان کرد: خوشحالیم این هتل افتتاح شد و ما اسکان پیدا کردیم. این مشکل حل شد امیدوارم پارس ساپورت شود و این تیم سالها در لیگ برتر بماند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text