4 سال پیش 669
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ جمعه 22 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

فرکی: دروازه‌بان سپاهان ناجی تیمش شد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تفاوت مسابقه در این بود که در نیمه اول، بازی را به تجربه سپاهان و خودمان واگذار کردیم.

فرکی: دروازه‌بان سپاهان ناجی تیمش شد

به گزارش فوتفان ، حسین فرکی بعد از شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: ریز در مسایل بازی نمی شوم. تفاوت مسابقه در این بود که در نیمه اول، بازی را به تجربه سپاهان و خودمان واگذار کردیم. نیمه دوم باز به کم تجربگی خودمان و پیام نیازمند دروازه بان سپاهان باختیم.

 

وی ادامه داد: نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. یک پنالتی داشتیم که درباره آن شک دارم. من فیلم را دیدم و موضوع را به کارشناسان واگذار می کنم. شاید کارشناسی بگوید پنالتی بوده یا برخی بگویند نبوده است. مشخص نیست تشخیص کارشناسان داوری ما بر چه اساسی است.

 

فرکی عنوان کرد: ما تیم جوان و با انگیزه ای هستیم. امیدوار بودم در نیمه دوم بتوانیم برگردیم و حتی بازی را ببریم اما بی تجربگی باعث شد مثل جام حذفی گل دوم را بخوریم. این گل باعث یاس و ناامیدی مضاعف در تیم ما شد. با یک گل می شود بازی را جبران کرد اما با دو گل نمی شد.

 

وی افزود: پیام نیازمند بار دیگر ناجی تیمش شد و توانست بازی را دربیاورد. موقعیت های صدرصدی بود که گل نکردیم اما نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بودیم. تفاوت ما با سپاهان جدا از جو ورزشگاه، تجربه بود. شاید اگر جایمان عوض می شد می توانستیم با اختلاف بیش از دو گل پیروز شویم. خوب بازی کردن و نبردن ما را بیش از اندازه اذیت می کند. تعدادی از بازیکنان جوان ما لیگ برتر را تجربه نکرده اند اما مقابل سپاهان در چنین جوی خوب بازی کردند و من را امیدوار می کنند. به تیمم افتخار می کنم که فنی و شجاعانه بازی کرد و در عین حال که خوب بودیم، باختیم.

سرمربی پیکان اظهار داشت: نیمه دوم هم یک صحنه پنالتی برای ما رخ داد. یک بازیکن 18 ساله را در چنین جوی به میدان فرستادم و روی همین بازیکن خطای پنالتی شد و به داور هم گفتم که امیدوارم اشتباه نکرده باشید. بازهم دلم می خواهد ببینم نظر کارشناسان در این مورد چیست و چرا چنین صحنه ای برای ما پنالتی نگرفتند.

 

وی گفت: در دور برگشت باید مقابل شهر خودرو بازی کنیم. 2 دیدار معوقه هم داریم که باید ببینم چه زمانی باید آنها را برگزار کنیم زیرا بین فصل می شود. با این دو رقابت معوقه، استراحت نخواهیم داشت و باید به شکل دیگری تیم را برای ادامه لیگ ریکاوری کنیم.
فرکی در مورد اینکه چرا نمی توانستید گل بزنید، عنوان کرد: به قول گزارشگر معجزه ای بود و فقط نیازمند توانست آن توپ را مهار کند. تیمی با شرایط ما تا حالا نتوانسته این همه به سپاهان فشار بیاورد و موقعیت گلزنی خلق کند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text