4 سال پیش 796
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 19 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

گروه E لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود لیورپول و ناپولی به مرحله حذفی

ناپولی با بردی 4 گله از سد خنک گذشت و از آن طرف، لیورپول با یک برد ارزشمند 2-0 اتریش را ترک کرد. بدین ترتیب صعود لیورپول به عنوان تیم نخست این گروه و ناپولی به عنوان تیم دوم تصویب شد.

گروه E لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود لیورپول و ناپولی به مرحله حذفی

به گزارش فوتفان، دو بازی گروه E لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 21:25 به وقت ایران آغاز شد و با برد و کلین شیت مدعیان پایان یافت.
در پرگل ترین دیدار این گروه، آبی پوشان ناپل در سن پائول استادیوم میزبان خنک بودند و این دیدار با درخشش میلیک همراه بود. مهاجم لهستانی ناپولی در این دیدار در دقایق 3، 26 و 38 موفق به گلزنی و ثبت هتتریک شد. شاگردان آنجلوتی که دست بردار خنک نبودند در دقیقه 74 به گل چهارم رسیدند، دنیس مرتنز این گل را از نقطه پنالتی به ثمر رساند. ناپولی این دیدار را با نتیجه 4-0 به اتمام رساند، قابل ذکر است که حتی کسب این نتیجه برای ابقای آنجلوتی در این تیم کافی نبود و در ساعت 02:20 امشب خبر اخراج او منتشر شد.
 

 

 

 


در دیگر دیدار این گروه، قرمزهای انگلیسی در ورزشگاه ردبول آرنا اتریش به مصاف سالزبورگ رفتند. در این دیدار نبی کیتا و محمد صلاح در دقایق 57 و 58 برای لیورپول گلزنی کردند این بازی با نتیجه 2-0 پایان یافت و قهرمان فصل قبل اروپا، پای برگه صعودش امضا نمود.
 

 


جدول گروه E پس از پایان دیدارهای امشب:
 


لیورپول با 13 امتیاز به عنوان تیم نخست و ناپولی با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.
سالزبورگ نیز با 7 امتیازی که کسب کرد راهی لیگ اروپا شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text