4 سال پیش 718
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ دوشنبه 18 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

کونته: برای کسب برد به میدان خواهیم رفت

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی با بارسلونا درمورد شرایط تیمش صحبت کرد. این مربی ایتالیایی امیدوار است در بازی فرداشب، تیمش پیروز شود و به مرحله حذفی راه یابد.

کونته: برای کسب برد به میدان خواهیم رفت

به گزارش فوتفان، فردا شب دو تیم اینتر و بارسلونا در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که میلانی‌ها برای صعود به مرحله حذفی نیاز به برد دارند.
آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "قطعا بازی مهمی را در پیش داریم، زمانی که قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد صحبت از این بود که در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و اکنون این موضوع که شانس صعود داریم باید به ما احساس شور و اشتیاق و غرور بدهد. این بازی پایان کار ما در چمپیونزلیگ نخواهد بود. بارسلونا یکی از مدعیان قهرمانی است و صعود خود به دور بعدی به عنوان صدرنشین را قطعی کرده است، این یعنی آنها بدون هیچ گونه فشاری بازی خواهند کرد و این موضوع می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود.
او در ادامه افزود: "دو ماه از بازی رفت ما برابر بارسلونا گذشته است و ما در این مدت با چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم کردیم. در نیوکمپ با شجاعت بازی کردیم اما آنها به لطف بازیکنان خوبی که در اختیار دارند موفق شدند ما را شکست دهند. البته ما از آن موقع تا کنون پیشرفت کرده‌ایم و آماده مقابله دوباره با آنها هستیم."
 


سرمربی اینتر درباره مصدومیت اخیر بازیکنانش نیز صحت کرد و گفت: "ما مدت هاست که با این مشکل ادامه می‌دهیم. جنبه مثبت این موضوع مسئولیت پذیری شاگردانم است که باعث رشد تیمم خواهد شد. سه بازی تا رسیدن ما به کریسمس زمان باقی مانده و ما شور و شوق مناسبی را برای مواجهه با آنها با رویکردی صحیح داریم و تلاش می کنیم همه توان خود را به ویژه در بازی فردا ارائه دهیم. هدفی که تعیین کرده ایم این است که به بهترین شکل ممکن به تعطیلات کریسمس برسیم."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text