4 سال پیش 671
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ دوشنبه 18 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لمپارد: تا آخرین لحظه خواهیم جنگید

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیل حضور یافت و درمورد مساعل مختلفی صحبت کرد. او در این کنفرانس از عدم حضور توموری و ژیرود در بازی فردا خبر داد.

لمپارد: تا آخرین لحظه خواهیم جنگید

به گزارش فوتفان، درحالی که فرداشب دو تیم چلسی و لیل از ساعت 23:30 در ورزشگاه اسمفوردبریج برای انجام آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حضور یافت.
لمپارد در این کنفرانس درباره اهمیت بازی گفت: "با توجه شرایطی که در این فصل داشتیم، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان دستاورد خوبی برایمان محسوب می‌شود و ما در پی دست یافتن به این هدف با پیروزی در بازی روز آینده هستیم. در این تورنمنت دو بار در استمفوردبریج بازی کردیم و به برد دست نیافتیم، به این موضوع آگاهم. حقیقت امر این است در گروهی سختی قرار داریم و بعضی مواقع کارهایمان گره می‌خورد، ولی ما هنوز کارمان تمام نشده و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید."
 


او درمورد وضعیت بازیکنانش گفت: "رودیگر مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت. ما کارهای دشواری را به او واگذار کردیم که از پس آنها بر آمد. اکنون از نظر روحی و جسمی آماده است و در لیست ۱۸ نفره قرار خواهد داشت. حضور دوباره او در ترکیب به ما کمک خواهد کرد. متاسفانه توموری و ژیرو بازی فردا شب را به دلیل مصدومیت‌ از دست خواهند داد."
لمپارد همچنین درباره نتایج بد چند بازی اخیر چلسی در لیگ برتر انگلستان صحبت کرد و گفت: "روزهای بد برای هر تیمی وجود دارد، طبیعت لیگ انگلیس طوری است که نمی‌توانید همیشه برنده باشید."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text