4 سال پیش 468
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ یکشنبه 17 آذر 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

خطیبی: دومین تیم جوان و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر هستیم

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ابراز امیدواری کرد، دیدار تیمش مقابل تراکتور این شهر تماشاگرپسند و فوتبالی باشد.

خطیبی: دومین تیم جوان و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر هستیم

 

به گزارش فوتفان، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: در بازی فردا دو تیم تبریزی و آذربایجانی با یکدیگر دیدار خواهند کرد که امیدوارم این بازی یک دیدار تماشاگرپسند و فوتبالی باشد تا کسانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه می‌آیند از بازی لذت ببرند. تیم ما برای بازی فردا شرایط خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. بازیکنان‌مان سنگ تمام گذاشتند و عالی کار کردند. آنها مسائل فنی را به نحو احسن رعایت می‌کنند و امیدوارم این روند را در مسابقات ادامه دهند. به آنها گفته‌ام همیشه این روح بزرگ را حفظ کنند و امیدوارم فردا بازی زیبایی را از سوی ماشین‌سازی شاهد باشید.

وی در پاسخ به این سؤال که همه از عشق و علاقه رسول خطیبی به تیم تراکتور خبر دارند و خیلی‌ها می‌دانند ممکن است تراکتور با شکست مقابل ماشین‌سازی از جمع مدعیان کنار برود و این شرایط چقدر روی بازی فردا تأثیر می‌گذارد و آیا کسب یک امتیاز رضایت‌بخش است یا نه، گفت: در بازی فردا توجهی به مسائل دیگری نداریم. نه تنها در این بازی، بلکه در تمام بازی‌ها با بازیکنان صحبت کردیم براساس کار تاکتیکی بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم. از هواداران دو تیم هم قدردانی می‌کنیم که وقتی صحبت از فوتبال خوب می‌شود، از ماشین‌سازی صحبت می‌شود و از تیم ما تمجید می‌کنند. هم ما در کادرفنی و هم بازیکنان خوب می‌‌دانیم که باید تکلیف‌مان را در ماشین‌سازی انجام دهیم. ماشین‌سازی بازی‌هایی انجام داده که همه در مورد آن صحبت کرده و تماشاگرپسند بوده است. امیدوارم این بازی‌ها را ادامه داده و شادابی و نشاط را که این روزها در تیم می‌بینید، امیدوارم ادامه داشته باشد و پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره اینکه در شرایط بحرانی تراکتور با این تیم روبه‌رو می‌شوید و نظرتان در خصوص توقع هواداران چیست، گفت: در بازی فردا هدف و فکر و ذکر ما ارائه بازی تماشاگرپسند است. در تمام بازی‌ها نه فقط در این بازی، حتی در بازی‌هایی که شکست خورده‌ایم، شادابی تیم ما مورد تمجید قرار گرفته است. فقط یک خواهش از مسئولان تیم دارم که این تیم را رها نکنند، چون پتانسیل بالایی دارد. اگر به این تیم نگاه خوبی داشته باشیم، بازیکنان ما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. حمایت خوبی از تیم ما شده است و از طرفی کم‌هزینه‌ترین تیم را داریم و کمترین پرداختی را هم داشتیم. ما دومین تیم جوان لیگ هستیم که امیدوارم این جوانان بتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

خطیبی درباره تقابل دو مربی بومی در بازی فردا گفت: ان‌شاءالله که خیر است و امیدوارم تمام آذربایجانی‌ها و تبریزی‌ها موفق باشند. همیشه آرزوی موفقیت کردم و من هم یک تبریزی و آذربایجانی هستم و غیرت و تعصب در خون من است. همیشه نسبت به زادگاهم تعصب داشتم و امیدوارم روزی یکی از تیم‌های این شهر به قهرمانی در لیگ برتر برسد و در آسیا هم به قهرمانی دست یابد. این را 10، 15 سال پیش گفتم که هیچ آرزویی غیر از این ندارم و در فوتبال به هر چیزی که می‌خواستم، رسیده‌ام.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text