4 سال پیش 772
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 15 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

توخل: به اندازه کافی خوب نیستیم

توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی با مون پلیه عنوان کرد پاریسن ژرمن بهترین فوتبالی که در توانش است را ارائه نمی‌دهد. او در ادامه درمورد وضعیت مصدومین تیمش صحبت کرد.

توخل: به اندازه کافی خوب نیستیم

به گزارش فوتفان و به نقل از گل، دو تیم پاریسن ژرمن و مون پلیه فرداشب از ساعت 20:00 در ورزشگاه لا موسون به مصاف هم خواهند رفت.
توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه پاریسن ژرمن، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "مون پلیه تیم بسیار قدرتمند و توانا در ضد حمله است، آنها همانند فصل گذشته با ترکیب 2-3-5 یک بازی منظمی را به نمایش می‌گذارند که کار ما را برای گلزنی سخت خواهد کرد. دفاع آنها همانند یک دیوار محکم است و ایجاد فرصت گلزنی کار آسانی نیست. این موضوع برای ما چالشی جدید خواهد بود و باید از تمام فرصت‌هایی که به وجود می‌آوریم استفاده کنیم. ما اکنون در مقطعی هستیم که بهترین فوتبال خود را بازی نمی‌کنیم. صادقانه بگویم، ایجاد فرصت گلزنی برایمان سخت شده است. باید به دنبال راهی باشیم تا فوتبالی روان‌تر بازی کنیم."
 

 

 

او همچنین در ادامه گفت: "مارکو وراتی و آندر هررا در دسترس نیستند، وضعیت گیه نیز مبهم است. سایر بازیکنان در دسترس هستند. از عملکرد ادلی و تانگوی راضیم، آنها در جام جهانی زیر 17 سال بسیار خوب ظاهر شدند. فکر می‌کنم آنها در این تورنمنت اعتماد به نفس لازم را به دست آوردند. امیدوارم بتوانیم در ادامه از آنها در ترکیب اصلی استفاده کنیم، زیرا آنها از آکادمی جوانان این باشگاه هستند و کیفیت لازم برای انجام این بازی را دارند."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text