4 سال پیش 565
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ دوشنبه 11 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

کمالوند: تا نیم فصل می مانم و بعد خداحافظ

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: نیم فصل رقابت های لیگ برتر رسما از این تیم جدا خواهم شد.

کمالوند: تا نیم فصل می مانم و بعد خداحافظ

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، فراز کمالوند در گفت‌وگوبا روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: در چند وقت گذشته آنقدر درباره مشکلات تیم پارس جنوبی صحبت کردیم که دیگر لوث شده است. با این حال اما صبوری و شکیبایی کردم تا اجازه ندهم با تیم از هم بپاشد. با همه مشکلات ساختیم و تیم را هدایت کردیم اما باید بگویم که بازی آخر نیم فصل اول آخرین مسابقه‌ای است که روی نیمکت پارس جنوبی می‌نشینم.

سرمربی پارس جنوبی در توضیح این ماجرا گفت: من تا الان 3 بار استعفای کتبی نوشتم و آن را به آقای مرادی مدیرعامل موقت باشگاه ارائه کردم، اما احساس می‌کنم اگر الان تیم را رها کنم، هم در حق مردم خوب و خونگرم جم و هواداران پارس جنوبی جفا کرده‌ام و هم در حق تیم پارس جنوبی. با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر در فاصله کوتاه وهر 4 روز یکبار انجام می‌شود، رها کردن تیم در وضعیت کنونی کار درستی نیست اما به طور قطع آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر آخرین روزی است که روی نیمکت این تیم می‌نشینم.

وی ادامه داد: تصمیمم را در این باره گرفته‌ام و تحت هیچ شرایطی ادامه نمی‌دهم. تاکید می‌کنم اگر الان تیم را رها نمی‌کنم به خاطر آن است که اوضاع بدتر از این نشود. از سوی دیگر به خاطر مردم جم که جز این تیم هیچ دلخوشی دیگری ندارند، تا الان دندان روی جگر گذاشتم و صبر کردم.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا راهی برای حل مشکلات پارس جنوبی نیست، افزود: من امروز با آقای مراد مرادی هم صحبت کردم که او هم تاکید کرد دیگر کاری از دستش ساخته نیست و نمی‌تواند اقدامی برای حل مشکلات انجام بدهد. مشکل هم آنقدر داریم که اصلا خجالت می‌کشم درباره‌اش حرف بزنم. پس بهترین تصمیم همین است که اعلام کردم؛ تا نیم فصل به کارم ادامه می‌دهم و بعد تیم را ترک می‌کنم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text