4 سال پیش 960
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ دوشنبه 11 آذر 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

احمدی: بیرانوند باید سال گذشته هم مرد سال آسیا می‌شد

معاون فرهنگی وزارت ورزش گفت: نمایش خیره کننده بیرانوند در جام جهانی تحسین کارشناسان را بدنبال داشت که متاسفانه کنفدراسیون آسیا چشم خود را روی واقعیت بست.

احمدی: بیرانوند باید سال گذشته هم مرد سال آسیا می‌شد

به گزارش فوتفان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی درباره انتخاب مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: علیرضا بیرانوند دروازه بانی در کلاس جهانی است. همگان دیدند نمایش خیره کننده و ارزشمند بیرانوند در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه تحسین کارشناسان جهانی را بدنبال داشت اما کنفدراسیون آسیا او را ندید. 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سال ۲۰۱۸ باید قطعا بیرانوند مرد سال آسیا می شد و مانند امسال لابی های ناجوانمردانه و مغایر با روح ورزش از سوی برخی کشورهای عربی و انتخاب های جهت دار اف ای سی به راحتی حق فوتبال ایران را در چنین موقعیت هایی تضییع می کند. 

احمدی افزود: حضور علیرضا بیرانوند در جمع سه بازیکن برتر آسیا مایه مباهات فوتبال ایران و هواداران پرشمار ورزش و فوتبال ملی است و قطعا این انتخاب های نامنصفانه ذره ای از ارزشهای او کم نمی کند و همچنان بهترین دروازه بان آسیاست. 

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حمایت از چهره های ورزشی و قهرمانان ورزشی مسئولیت و رسالت وزارت ورزش و جوانان است و برای حفظ شان و منزلت آنها هر گونه پیگیری و حمایت لازم انجام خواهد شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text