4 سال پیش 709
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 8 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

نام گواردیولا و کلوپ وارد تالار مشاهیر LMA شد

نام پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در اتحادیه لیگ برتر انگلیس جاودانه شد.

نام گواردیولا و کلوپ وارد تالار مشاهیر LMA شد

به گزارش فوتفان، نام یورگن کلوپ و پپ گواردیولا سرمربیان لیورپول و منچسترسیتی به خاطر دستاوردهای‌شان در عرصه مربیگری در سال‌های اخیر وارد تالار مشاهیر اتحادیه مربیان لیگ انگلیس (LMA) شد. 
 


پپ گواردیولا که در سال 2016 به منچسترسیتی پیوست و تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد، تا کنون توانسته عناوینی بسیاری را در این باشگاه کسب کند که عبارتند از:
2 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس (2018 و 2019)
2 قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس (2018 و 2019)
2 قهرمانی در سوپر جام انگلیس (2018 و 2019)
1  قهرمانی در جام حذفی انگلیس (2019)
پپ پس از ثبت شدن نامش در تالار مشاهیر اتحادیه مربیان لیگ انگلیس گفت: "دریافت این جایزه و ورود به تالار مشاهیر رخداد بزرگی برای من است. وقتی وارد راهروی تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس می‌شوید و نام‌های بزرگ، سرمربیان بزرگ و شخصیت‌هایی به این بزرگی را می‌بینید. به نظرم تمامی ما مربیانی که نام‌مان وارد تالار مشاهیر شده به این خاطر است که در باشگاه‌هایی فوق‌العاده‌ با بازیکنان فوق‌العاده بوده‌ایم. بدون کیفیت بازیکنان‌، مربیان نمی‌توانند به موفقیت برسند."

یورگن کلوپ نیز از سال 2015 هدایت لیورپول را برعهده دارد و از ابتدای ورود با جذب بازیکنان مد نظرش، لیورپول را به شدت تغییر داده و توانسته به سطح اول فوتبال جهان برساند. عنوانین کسب شده لیورپول تحت هدایت کلوپ عبارتند از:
نائب قهرمانی در لیگ اروپا (2016)
نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (2018)
نائب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس (2019)
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (2019)
قهرمانی در سوپرکاپ اروپا (2019)
کلوپ پس از دریافت جایزه و ثبت شدن نامش در تالار مشاهیر گفت: "این افتخاری بزرگ است و وقتی شنیدم که نامم وارد تالار مشاهیر شد، باورم نمی‌شد. حالا در حدود چهار سال است که در انگلیس سرمربیگری می‌کنم و صادقانه می‌گویم که از هر ثانیه از کارم در اینجا لذت برده‌ام. وقتی وارد تالار مشاهیر شدم و این نام‌ها با تصاویرشان را دیدم، واقعاً تحت‌تأثیر قرار گرفتم. اغلب خیلی احساس غرور نمی‌کنم، اما این بار خیلی احساس غرور می‌کنم، چون این جایزه‌ای واقعاً خاص است."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text