4 سال پیش 287
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ جمعه 8 آذر 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

جونیور چقدر گرفت با پرسپولیس فسخ کرد؟

رقمی که مهاجم برزیلی پرسپولیس دریافت کرد تا قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند مشخص شد.

جونیور چقدر گرفت با پرسپولیس فسخ کرد؟

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، در نهایت پس از حدود یک ماه مذاکره قرارداد جونیور براندائو با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ شد تا این بازیکن به زودی راهی کشورش شود. قرارداد جونیور که با پرسپولیس در حدود 570 هزار دلار بود گران‌ترین قرارداد تاریخ این باشگاه محسوب می‌شد اما کیفیت فنی این بازیکن به گونه‌ای بود که حتی بازیکنان هم از عملکرد او رضایت نداشتند.

حسین قدوسی در خصوص رقمی که این بازیکن گرفت و حاضر شد با پرسپولیس فسخ کند،‌ اظهار داشت: بنا به خواسته آقای انصاری‌فرد ما کاملاً شفاف در این خصوص عمل کرده و صحبت می‌کنیم. جونیور 252 هزار دلار از پرسپولیس پول گرفت و در نهایت قرارداد او امشب فسخ شد. از یک ماه قبل روند مذاکرات آغاز شد و همه چیز را به مدیریت باشگاه منتقل کردیم. بعد از اینکه آقای کالدرون عدم نیاز خود را در خصوص این بازیکن اعلام کرد مدیر برنامه‌های او شرایط فسخ را گفت و با همکاری امور بین‌الملل باشگاه و  امور حقوقی تلاش کردیم تا این اتفاق رخ دهد. خواسته آقای انصاری‌فرد این بود که همه چیز شفاف گفته شود و بگوییم که چه میزان پرداختی به این بازیکن انجام شده است.

وی افزود: جونیور چون سه ماه پول نگرفته بود می‌توانست قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند اما با تلاش مدیر برنامه‌های ایرانی و برزیلی این بازیکن قرار شد که او طلب خود را تا اینجا بگیرد و بعد فسخ کند. جونیور صد هزار دلار زمان امضای قرارداد پول گرفته بود و زمانی که اولین پرداختی از سوی آقای انصاری‌فرد به کل تیم داده شد او 50 هزار دلار دیگر گرفت و امروز هم 102 هزار دلار دریافت کرد که در مجموع با گرفتن 252 هزار دلار قرارداد او فسخ شد. البته ما به این بازیکن یورو دادیم اما معادل 102 هزار دلاری که باید دریافت می‌کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:ایجنت جونیور تأیید کرد که اگر لوگودورت بلغارستان نامه بدهد و جونیور شکایتی نداشته باشد ما هم مشکلی نداریم. البته این بازیکن برزیلی خیلی ناراحت بود و می‌گفت که دوست داشتم تلاش کنم تا در پرسپولیس موفق باشم اما نشد. او می‌توانست پول بیشتری از پرسپولیس طلب کند اما این کار را نکرد و ما باید واقعیت‌ها را بگوییم. کاری به عملکرد فنی او نداریم اما جونیور واقعاً رفتار خوب با پرسپولیس داشت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text