4 سال پیش 295
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

انصاری‌فرد: جونیور موقع رفتن گفت؛ ببخشید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:جونیور بر خلاف برخی دیگر از بازیکنان خارجی قبلی پرسپولیس بازیکن اخلاق مداری است و موقع رفتن از ما عذرخواهی کرد.

انصاری‌فرد: جونیور موقع رفتن گفت؛ ببخشید

به گزارش فوتفان، محمد حسن انصاری فرد در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در باره فسخ پایان حضور جونیور براندائو در پرسپولیس گفت: حدود یکماه قبل آقای کالدرون رسما به ما در جلساتی که به اتفاق آقای پیروانی داشتیم اعلام داشت که باشگاه می‌تواند با آقای جونیور فسخ کند. البته ایجنت ایرانی ایشان هم کمی زودتر  به آقای قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه گفته بودند که امکان فسخ وجود دارد. مذاکرات از آن موقع آغاز شد و طی این مدت جلساتی بین ما و مدیر برنامه‌های ایرانی در گفت‌وگو‌هایی با ایجنت برزیلی‌شان انجام شد. توافق نامه هم تنظیم شد و مدام هم با آقایان حسینی و خواجه وند و قدوسی مدیران بین‌الملل، حقوقی و روابط عمومی  باشگاه با نمایندگان جونیور و  مسئولان بخش‌ها و کمیته‌های محترم باشگاه لوگودورتس در ارتباط بودیم و نهایتا این قرارداد اقاله شد و باشگاه پرسپولیس به همکاری خود با این بازیکن خاتمه داد و بازیکن به باشگاه بلغاری هم این موضوع را اعلام و تاکید کرد بر اساس این توافق ادعایی تا پایان مدت قرارداد با پرسپولیس نسبت به آنها نیز ندارد.

انصاری فرد یادآور شد: از تلاش‌های مدیران بخش‌های مختلف باشگاه و باشگاه بلغاری تشکر می‌کنم. نمایندگان جونیور و خود این بازیکن هم حسن نیت داشتند و تلاش آنها بر اقاله  با تعامل همه جانبه و یک رقم معقول بود.  فارغ از عملکرد بازیکن باید بگویم جونیور بازیکن اخلاق مداری بود. او هنگام خداحافظی چند بار کلمه ببخشید را تکرار کرد و دنبال این نبود که کل مبالغ قرارداد خود را بگیرد و یا دریافتی بیشتر از مدت زمان حضور خود داشته‌ باشد. او رفتاری همچون برخی خارجی‌های تیم که در گذشته به رغم عملکرد نامطلوب دنبال دردسر تراشی و شکایت و یا فسخ یکطرفه  بودند نبود و حق و حقوق خود تا به امروز را دریافت کرد و آقای پاشا  مدیریت ذیحسابی باشگاه  هم به ما گزارش داد که جونیور حتی مبالغی کمتر از میزان دریافتی خود تا امروز دریافت و فسخ را امضا کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: جونیور امروز با دریافت صد و دو هزار دلار قرارداد خود را فسخ کرد و امیدواریم که بتوانیم با نظر کادر فنی  بازیکن خارجی خوبی جذب کنیم. ما اقداماتی را در این راستا انجام داده ایم و سه بازیکن را به آقای کالدورن معرفی کرده ایم و ایشان هم امروز یک گزینه را اعلام داشتند وانشاالله خط حمله را تقویت می‌کنیم ضمن اینکه  ایمان دارم علیپور با حمایت هواداران روزهای خوبی را رقم خواهد زد و سایر مهاجمان تخصصی و غیر تخصصی تیم هم موثر واقع خواهند شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text