4 سال پیش 793
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

گروه F لیگ قهرمانان اروپا؛ برد آسان بارسلونا و اینتر

بارسلونا با برتری 3-1 در نیوکمپ، حکم صعودش را امضا کرد. تیم دوم صعودکننده در این گروه، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد.

گروه F لیگ قهرمانان اروپا؛ برد آسان بارسلونا و اینتر

به گزارش فوتفان، در شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار برگذار شد.
در مهمترین دیدار این گروه، دو تیم بارسلونا و دورتموند در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و این دیدار با برتری 3-1 شاگردان ارنستو والورده پایان یافت.
در این دیدار لوئیز سوارز در دقیقه ۲۹، لیونل مسی در دقیقه ۳۳ و آنتوان گریزمن ۶۷ برای بلوگرانا و جیدون سانچو در دقیقه ۷۷ برای زنبور های وست‌فالن گلزنی کردند. 
 

 

 


یکی از اتفاقات مهم این دیدار مصدومیت عثمان دمبله از ناحیه ران پای راست بود که جای خود را به گریزمن داد.
 


در دیگر دیدار این گروه، دو تیم اینتر و اسلاویاپراگ در سیبونو استادیوم پراگ به مصاف هم رفتند و این دیدار نیز با نتیجه 3-1 به سود شاگردان کونته پایان یافت.
در این دیدار لائوتارو مارتینز در دقایق ۱۹ و ۸۸ و روملو لوکاکو در دقیقه ۸۱ برای اینتر و سوچک هم تک گل اسلاویا را در دقیقه 37 از نقطه پنالتی به ثمر رساند.
 

 

 

 

 


جدول گروه F پس از پایان بازی‌های امشب:
 

بارسلونا با بردی که امشب کسب کرد 11 امتیازی شد و صعودش به عنوان تیم اول به مرحله حذفی قطعی شد.
اینتر و دورتموند با هفت امتیاز در رده‌‌های دوم و سوم حضور دارند و شانس صعود دارند، بدین ترتیب تکلیف تیم دوم صعود کننده گروه F از این مرحله در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد.
در هفته پایانی این رقابت‌ها، اینتر در سنسیرو میزبان بارسلونا خواهد بود، زنبورها نیز در وستفالن از اسلاویاپراگ میزبانی خواهند کرد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text