4 سال پیش 837
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 5 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

دی یانگ: مسی شایسته دریافت توپ طلا است

فرانکی یانگ در کنفرانس خبری پیش از بازی با دورتموند شرکت کرد و درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

دی یانگ: مسی شایسته دریافت توپ طلا است

به گزارش فوتفان، دو تیم بارسلونا و دورتموند، فردا شب از ساعت 23:30 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. در همین حال فرانکی دی یونگ به عنوان نماینده تیم بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد.
دی یانگ این کنفرانس گفت: "ما از اهمیت بازی فرداشب آگاهیم زیرا صدر نشین بودن در گروه لیگ قهرمانان برایمان مهم است. بارسلونا بیشتر از این ها می‌تواند پیشرفت کند، در مورد این موضوع صحبت کردیم، تمرین انجام دادیم و سخت کار کردیم. فکر می‌کنم فردا نمایش خوبی از خود به جای بگذاریم و پیروز از زمین مسابقه خواهیم شد.
 


او در ادامه افزود: "همه بازیکنان بارسا فوق‌العاده هستند و باید بگویم که بوسکتس بیشتر از بقیه به من کمک می‌کند. در باشگاه‌های بزرگ همچون بارسلونا که از سطح بالایی برخوردار هستند، وجود رقابت طبیعیه چون هافبک‌های خیلی خوبی در تیم حضور دارند. من به دنبال این هستم که هنگام تمرینات و بازی تمام تلاش خود را انجام دهم. وقتی وارد یک باشگاه جدید می‌شوی می‌توانی از هرکسی الگوبرداری کنی، من به بقیه نگاه می‌کنم تا از هر کسی درسی بگیرم و بازیم را بهبود ببخشم. من از زیاد بازی کردن خوشحالم، این رو دوست دارم و نیازی به استراحت ندارم."

فرانکی درمورد مراسم برنده احتمال توپ طلا گفت: "فکر می‌کنم مسی خواهد شد، من قبلاً هم گفتم که او بهترین بازیکن جهان است، یک فصل خارق العاده را پشت سر گذاشته است و شایسته دریافت توپ طلا است."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text