4 سال پیش 709
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ جمعه 24 آبان 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

هاشم‌پور: در فوتبال ساحلی همه باید قیچی زدن بلد باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، گفت: سبک بازی در فوتبال ساحلی عوض شده و قوانینی در نظر گرفته شده که باعث شود فوتبال ساحلی جذاب‌تر شود.

هاشم‌پور: در فوتبال ساحلی همه باید قیچی زدن بلد باشند

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، عباسهاشم‌پور در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام بین‌قاره‌ای، گفت: ما در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم روسیه، مصر و مکزیک را شکست دهیم. بازی با روسیه برای ما یک بازی انتقامی بود هر چند که دو بازیکن ما به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در برخی از بازی‌ها همراه ما نبودند. 

وی تصریح کرد: قوانین فوتبال ساحلی دچار تغییراتی شده و این قوانین برای زیبا شدن مسابقات فوتبال ساحلی تغییر کرده است. الان همه بازیکنان باید قیچی زدن را بلد باشند و این مسأله باعث شده تا گل‌های زیبایی در مسابقات به ثمر برسد. من خودم در فوتبال چمنی هم کار کردم اما باید بگویم که جذابیت فوتبال ساحلی خیلی بیشتر از فوتبال چمنی است. 

هاشم‌پور در خصوص برنامه‌های بعدی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: ما مسابقات المپیک 2020 را در پیش داریم و باید برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه صورت بگیرد. البته از آقای تاج تشکر می‌کنم که نگاه خوبی به فوتبال ساحلی دارد و همراه تیم ما است. امیدوارم که ضیافت شامی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر گرفته شود. می‌دانم که آقای روحانی نگاه خوبی به ورزش دارد و امیدوارم که زمینه‌ای فراهم شود تا اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی بتوانند با او دیدار کنند چرا که ملی‌پوشان علاقه دارند این اتفاق رخ دهد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text