4 سال پیش 782
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ سه شنبه 21 آبان 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

تاج: نباید به خاطر تخطی عده‌ای، تماشاگران محروم شوند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که نباید به خاطر تخطی عده‌ای در ورزشگاه‌ها، تماشاگران را محروم کرد.

تاج: نباید به خاطر تخطی عده‌ای، تماشاگران محروم شوند

به گزارش فوتفان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی ورزش گفت: برنامه و و هدف اصلی ما حفظ و ارتقای شرایط لیگ فوتبال کشور است و نباید اجازه دهیم هیچ خدشه‌ای به آن وارد شود. فوتبال برای همه مردم محبوبیت دارد و مورد استقبال و توجه آنهاست و تمام گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و ارزشی کشور با فوتبال میانه خوبی دارند.

«فوتبال بخش عمده‌ای از جامعه را پوشش می‌دهد.» وی افزود: ما 5600 مسابقه را در طول سال برگزار می‌کنیم که ممکن است در بین آن در چند مسابقه هم مشکلی باشد که باید با بررسی لازم به یک استاندارد مطلوب برسیم. استادیوم‌ها مکانی است که به خاطر هیجان امکان دارد اتفاقات زیادی رخ دهد و در این بین تعدادی هم تخطی کنند، اما نباید به این بهانه تماشاگران اصلی و علاقه‌مند محروم شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تمام گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و ارزشی کشور با فوتبال میانه خوبی دارند، خاطرنشان کرد: در حوزه فوتبال چیزی به نام تهدید نداریم‌ و از این مسیر به تنهایی کار درست نمی‌شود، بلکه باید با مدیریت، حواشی را از بین ببریم. ضمن اینکه قابلیت‌هایی از جمله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در فدراسیون داریم که در زمان خودش برای حفظ ارزش‌های فوتبال اقدام می‌کنند، اما در هرصورت مسئول اصلی حفظ شئون فوتبال در مسابقات باشگاه‌ها هستند.

تاج با بیان اینکه بلیت‌فروشی در اختیار باشگاه‌ها بوده و فدراسیون و سازمان لیگ هیچ دخالتی ندارند، گفت: باید به سمتی برویم که باشگاه‌ها امور اصلی را در دست بگیرند و در قبال آن پاسخگو باشند.

برچسب ها

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text