4 سال پیش 650
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ دوشنبه 20 آبان 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

حسینی: قهرمانی تیم فوتبال ساحلی با حضور برزیل دلچسب‌تر می‌شد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می‌گوید که برای پاداش گرفتن بازی نمی‌کند و پاداش او شادی مردم پس از کسب مقام است.

حسینی: قهرمانی تیم فوتبال ساحلی با حضور برزیل دلچسب‌تر می‌شد

به گزارش فوتفان، پیمان حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در تورنمنت‌های جام بین قاره‌ای و بازی‌های جهانی ساحلی که با قهرمانی و مدال برنز همراه بود، اظهار داشت: خدا را شکر در این دو تورنمنت نتایج خوبی گرفتیم. دو تورنمنتی که در سطح جهان معتبر هستند و در کنار جام جهانی از مهم‌ترین تورنمنت‌های فوتبال ساحلی محسوب می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه در هر دو تورنمنت توانستیم عنوان بگیریم و فقط یک مقدار فشردگی بازی‌ها و این دو تورنمنت زیاد بود و به تیم ما فشار آمد. از آنجایی هم که در فوتبال ساحلی هر روز بازی برگزار می‌شود، این مسئله یک مقدار روی مصدومیت‌ها تأثیر گذاشت و بازیکنان ما زیاد دچار آسیب دیدگی شدند. ما دو سه تورنمنت را پشت سر هم برگزار کردیم و همین مسئله فشار روی تیم ما را بیشتر کرده بود. با این حال خوشبختانه ما در جام بین قاره‌ای امارات سابقه خوبی داریم. جا دارد از ایرانی‌های مقیم امارات هم تشکر کنم که همیشه ما را حمایت کردند و فضایی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند که فکر می‌کردیم در ایران بازی می‌کنیم. فوتبال ساحلی ایران بازهم به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به این مسئله که شاید ساحلی‌بازان دوست داشتند در حضور برزیل قهرمانی جام بین قاره‌ای را بالای سر ببرند و غیبت این تیم چقدر تأثیرگذار بوده است، گفت: قطعاً اگر برزیل هم در این جام بود، جام بین قاره‌ای پر رنگ‌تر می‌شد. برزیل در فوتبال ساحلی حرف اول را در دنیا می‌زند، اما چون جام جهانی پاراگوئه فاصله کمی با این تورنمنت داشت، آنها شرکت نکردند.

حسینی ادامه داد: در جام بین قاره‌ای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا و بهترین‌های رنکینگ حضور دارند و امیدواریم برای سال آینده برزیلی‌ها با تمام قدرت بیایند و ما هم با تمام قدرت حاضر شویم که قهرمانی با حضور برزیل دلچسب‌تر می‌شود. در همین شرایط هم بچه‌ها کار بزرگی را انجام دادند و با 5 بازی و 5 پیروزی قهرمان شدیم که اتفاق قشنگ و خوبی بود و بازتاب خوبی هم بین مردم داشت.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد حسرت فعلی فوتبال ساحلی ایران غیبت در جام جهانی باشد، خاطرنشان کرد: حضور نداشتن ما در جام جهانی، اتفاق خوبی نیست. آماده‌سازی خوبی برای مقدماتی جام جهانی نداشتیم و از این بابت هم لطمه خوردیم. این مسئله برای ما تجربه شد که برای هر تورنمنت برنامه داشته باشیم، چون اردوی ما در برزیل پیش از این مسابقات لغو شد. هر چند مقام‌هایی که قبل از آن و بعد از عدم صعود به جام جهانی کسب کردیم، نشان داد نرفتن ما به جام جهانی فقط یک اتفاق بود. بچه‌ها واقعاً در این دو تورنمنت درخشیدند و شخصیت تیم ما طوری است که همیشه جزو سه تیم برتر دنیا هستیم.

حسینی در مورد عدم پرداخت پاداش‌ها اظهار داشت: زیاد نمی‌خواهم به موضوع پاداش‌ها و این مسائل بپردازم. شاید به شخصه نیازی به پاداش نداشته باشم، اما برخی بازیکنان تیم در شرایط سختی هستند و آنها به این پاداش‌ها نیاز دارند و این مسئله ممکن است در عملکردشان تأثیر بگذارد. موضوع پاداش‌ها هم ان‌شاالله در هیئت رئیسه تصویب خواهد شد و در هر عددی که تصویب می‌شود امیدوارم با کمترین فاصله پرداخت شود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: شرایط اقتصادی کشور و فدراسیون را می‌دانیم. اینجا هم کنار هم زندگی می‌کنیم. همه ما در این کشور با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم و این مشکل برای فدراسیون فوتبال هم وجود دارد. فقط ای کاش حتی اگر کمترین رقم را هم برای پاداش تعیین می‌کنند، در کمترین زمان پرداخت شود. بازیکنان فوتبال ساحلی برای پاداش بازی نمی‌کنند، اما شاید حتی پاداشی ناچیز برای آنها رفع خستگی باشد. لیگ سطح بالایی به لحاظ مالی نداریم و درآمد بچه‌ها زیاد نیست و هر عددی از هر ارگانی به بچه‌ها داده شود، تأثیر مستقیمی در زندگی آنها دارد. من برای تیم ملی بازی نمی‌کنم که مقام بیاورم تا پاداش بگیرم، پاداش من شادی مردم است و فدراسیون هم هر پاداشی تعیین کرد، ممنون آنها هستیم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text