4 سال پیش 803
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ یکشنبه 19 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

برنز مردانی،آسیب دیدگی عاشورزاده

در پایان تورنمنت بین‌المللی کرواسی، سجاد مردانی بر سکوی سومی ایستاد و فرزان عاشورزاده در یک قدمی کسب مدال به دلیل آسیب‌دیدگی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و از کسب مدال بازماند.

برنز مردانی،آسیب دیدگی عاشورزاده

به گزارش فوتفان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات رده سنی بزرگسالان در تورنمنت بین المللی کرواسی با حضور 313 تکواندوکار امروز (یکشنبه - 19 آبان ماه) در شهر زاگرب برگزار شد.

فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی به منظور ارتقای رنکینگ المپیکی در این رویداد حضور پیدا کردند که در نهایت سجاد عنوان سومی را به دست آورد و فرزان در یک قدمی کسب مدال به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد و از کسب مدال بازماند.

فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم در نخستین دیدار با دجانگو مریر از کانادا مبارزه کرد و در پایان راند دوم با نتیجه 34 بر 2 به برتری رسید، در ادامه به مصاف سیمونه سرسنزی از ایتالیا رفت و 7 بر صفر پیروز شد. فرزان سپس باید با جوآن جورکوئرا از اسپانیا مبارزه می‌کرد اما به دلیل آسیب دیدگی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، ابتدا ایوان بولانویس از آلمان را در پایان راند دوم 20 تایی (24-3) کرد، سپس به مصاف مایکون سیکوئرا از برزیل رفت و درحالی که تا ثانیه 21 راند سوم 4-2 از حریف خود جلو بود به دلیل تمارض حریف و تشخیص داور به حرکت خطا و اصابت مشت به گردن نماینده برزیل،  بازنده اعلام شد.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text