4 سال پیش 677
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ یکشنبه 19 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

حضور اعضای تیم‌ ملی فوتبال ساحلی در باشگاه ایرانیان

ضیافت نهار کنسول ایران در باشگاه ایرانیان با حضور حشمت مهاجرانی برگزار شد.

حضور اعضای تیم‌ ملی فوتبال ساحلی در باشگاه ایرانیان

به گزارش فوتفان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان موفق شد با ارائه عملکرد بسیار خوب به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ جهان دست پیدا کند. 

به این منظور، علیرضا بهرامی، سرکنسول ایران در دبی و امارتهای شمالی، در مراسمی که در باشگاه جمهوری اسلامی ایران و با حضور اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی و همچنین حشمت مهاجرانی پیشکسوت فوتبال ایران برگزار شد، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی ساحلی در مسابقات جام بین قاره ای، از عملکرد موفق تیم و اراده و عزم بازیکنان تجلیل کرده و آرزوی استمرار این موفقیت را در مسابقات آتی کرد.

 

 

در این ضیافت حشمت مهاجرانی گفت: این قهرمانی را به همه شما، به خودمان و به مردم ایران تبریک می‌گویم. همینطور انتخاب خانم شهریاری را به عنوان ناظر جام جهانی همین رشته که افتخار بزرگی برای ایران است.

وی افزود: اگر بخواهم فوتبال ساحلی را در یک جمله توصیف کنم، مهارت به چالش کشیدن حریف است. و دلیل اصلی قهرمانی شما همدلی و اتحادی است که در تیم شما دیدم، هم در بازی‌ و هم در بیرون از زمین مسابقه که الان شاهد آن هستیم.

همچنین بهرامی ضمن تبریک به کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان گفت : شخصا تمام بازیهای تیم ملی را دنبال کردم و یک نکته بسیار جالب توجه‌ام را جلب کرد، اینکه فوتبال ساحلی به شدت رشد کرده و تمام تیم‌ها ترقی کردند و همین امارات میزبان با یک تغییر رویکرد توانست عنوان سومی‌ را بدست بیاورد. شما هم که همانند همیشه از دل‌ و جان مایه گذاشتید و باعث افتخار ایران و‌ ایرانیان ساکن در امارات شدید.

در پایان شهریاری رییس کمیته فوتبال ساحلی نیز از میزبانی این ضیافت و هماهنگی صورت گرفته به خصوص در زمینه اقدامات بستری شدن محمد احمدزاده در بیمارستان ایرانیان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text