4 سال پیش 557
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ جمعه 17 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

رقم طلب رسن مشخص شد

رقم طلب بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل گذشته و این فصل از باشگاه‌اش مشخص شد.

رقم طلب رسن مشخص شد

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، روز سه‌شنبه بشار رسن بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کشور عراق از پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و حتی در این مصاحبه اعلام داشت که در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر تا 24 آبان ماه پولش پرداخت نشود می‌تواند قرارداد خود را با سرخ‌پوشان فسخ کند.

در قرارداد رسن بندی وجود دارد و در این بند آمده که باشگاه پرسپولیس باید رقمی در حدود 130 هزار دلار برای آغاز فصل به رسن پرداخت می‌کرد که با وجود گذشت 10 هفته از لیگ برتر هنوز این پول به رسن پرداخت نشده و این مسأله ناراحتی بازیکن عراقی پرسپولیس را در پی داشته است.

این در حالی است که  بازیکن عراقی پرسپولیس از گذشته هم رقم زیادی طلب دارد که مدیریت وقت این باشگاه نتوانسته بود همانند خیلی از بازیکنان پرسپولیس با این بازیکن تسویه حساب کند و حالامحمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس باید علاوه بر رسن مطالبات گذشته سایر بازیکنان را هم بپردازد.

رسن برای فصل گذشته مبلغی در حدود 137 هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است که مجموع طلب سال گذشته و تعهد این فصل رقمی در حدود 270 هزار دلار می‌شود که با وضعیت قیمت ارز، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ کلانی را به بازیکن خود پرداخت کند.

این چالش مالی در کنار سایر چالش‌هایی که در پرسپولیس برای مطالبات بازیکنان و مربیان از فصل قبل باقی مانده باعث شده تا محمدحسن انصاری‌فرد روزهای سخت و پر التهابی را در پرسپولیس سپری کند، اما با این شرایط او در تلاش است تا بتواند مطالبات طلبکاران باشگاه‌اش را بپردازد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text