4 سال پیش 452
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 16 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

امیدواری مهاجری به شکست رکورد نفت مسجد سلیمان

سرمربی نساجی قائم‌شهر گفت: نفت تاکنون باخت نداشته و امیدوارم رکورد این تیم به دست ما شکسته شود.

امیدواری مهاجری به شکست رکورد نفت مسجد سلیمان

 

به گزارش فوتفان، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نفت مسجدسلیمان فوتبال خوبی بازی می‌کند و به تارتار تبریک می‌گویم. ما هم شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به کیفیت تیم‌مان، جایگاه خوبی در جدول نداریم، افزود: باوجود مشکلات موجود در تیم، تلاش زیادی داشته‌ایم و اکنون هم به روزهای خوب رسیده ایم.

 سرمربی تیم فوتبال نساجی عنوان کرد: ان‌شاء‌الله در آینده نتایج خوبی بگیریم و فردا تیم داوری قضاوت خوبی داشته باشد و جدا از هیجانات فوتبال، حق را به کسی بدهد که شایسته است.

وی گفت: باید به داوران کمک کنیم. آقای تارتار مدعی شدند که در بازی اخیرشان متضرر شدند و باید بگویم ما هم از داوری متضرر شدیم و جایی هم نفع بردیم. اگر به این باور رسیدیم که اشتباهات عمدی نیست، باید به آنها کمک کنیم.

وی درباره شکست ناپذیری نفت مسجد سلیمان در این فصل هم عنوان کرد: تاکنون باخت نداشته و امیدوارم رکورد این تیم به دست ما شکسته شود.

مهاجری درباره صادر نشدن کارت بازی علیرضا حقیقی و محمد قاضی نیز گفت: تا الان این اتفاق نیفتاده است. این مشکل را پیگیری می‌کنیم و با امید زنده هستیم. اگر مشکل حل نشد نیز بدون آنها به میدان می رویم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text