4 سال پیش 852
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 16 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

گروه D لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود یوونتوس و شکست اتلتیکومادرید

یوونتوس توانست جواز صعود به مرحلی حذفی لیگ قهرمانان اروپا را در روسیه کسب کند. یوونتوس با نتیجه 2-1 لوکوموتیو را شکست داد، دو گل یوونتوس توسط آرون رمزی و داگلاس کاستا به ثمر رسید و در مقابل میرانچوک برای لوکوموتیو گلزنی کرد. اتلتیکو مادرید نیز در خاک آلمان نتوانست حریف بایرلورکوزن شود و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

گروه D لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود یوونتوس و شکست اتلتیکومادرید

به گزارش فوتفان، در نخستین بازی از گروه D در لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم لوکوموتیو مسکو و یوونتوس در ورزشگاه آر زید دی آرنا از ساعت 21:25 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 2-1 به سود بیانکونری به پایان رسید.
در دقایقی ابتدایی بازی، یک کاشته در فاصه 25 متری دروازه لوکوموتیو برای یوونتوس گرفته شد و رونالدو پشت توپ ایستاد. رونالدو توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد، دروازه‌بان لوکوموتیو کنترل کافی روی دریافت توپ نداشت و توپ از میان پاهایش گذشت و در نزدیکی خط دروازه، آرون رمزی توپ را وارد دروازه کرد.
 


در ادامه گل رمزی با گلی در دقیقه ۱۲ توسط الکسی میرانچوک پاسخ داده شد.
 


یوونتوس پس از دریافت گل تساوی تلاش کرد به گل برتری دست یابد و مائوریتیسو ساری وقتی دید تیمش به گل نمی‌رسد، در دقیقه 82 رونالدو را از زمین خارج کرد و دیبالا را به درون زمین فرستاد. رونالدو با حالی آشفته از زمین خارج شد و به سلام و احوال پرسی ساری محل نگذاشت.
 


 در حالی که به نظر می‌رسید یوونتوس در این مسابقه با یک امتیاز زمین بازی را ترک می‌کند، در دقیقه 90 داگلاس کاستا گل دوم و برتری بیانکونری را یک روی حرکت انفرادی تماشایی وارد دروازه نماینده روسیه کرد و بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید.
 


در دیگر بازی امشب، اتلتیکو مادرید از ساعت 23:30 در ورزشگاه بای‌آرنا میهمان بایر لورکوزن بود و این دیدار با نتیجه 2-1  به سود آلمان‌ها به پایان رسید.
ابتدا اتلتیکومادرید روی اشتباه و گل به خود توماس پارتی در دقیقه 41 عقب افتاد.
 


ژرمن ها در ادامه دست از حمله نکشیدند و توانستد در دقیقه 56 گل دوم را به اتلتیکوی بی‌برنامه بزنند. این گل توسط کوین فولاند به ثمر رسید.
 


درحالی که شاگردان سیمئونه در آستانه باخت 2-0 بودند، موراتا در دقیقه 94 گل نخست تیمش را به ثمر رساند.
 


موراتا در دقیقه 95 نیز فرصتی برای گلزنی پیدا کرد اما با درخشش دروازه‌بان لورکوزن این موقعیت تبدیل به گل نشد و این دیدار با نتیجه 2-1 به پایان رسید.


جدول گروه D پس از پایان هفته چهارم:
 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text